reklama
26 czerwca w warszawskim Teatrze Capitol uczestnicy mają dowiedzieć się m.in.:
• co wydarzy się na rynku reklamy internetowej? Czy Programmatic wyeliminuje z rynku media plannerów i domy mediowe?
• Content marketing – jak będąc ekspertem wyróżnić się w świecie pełnym ekspertów?
• Czy warto dalej inwestować w kanały socialowe? Czy jest jakaś sensowna alternatywa? W jakim kierunku będą ewoluować blogi i fora internetowe?
• Więcej o programie>>
Wydarzenie skierowane jest do wszystkich podmiotów polskiej branży interaktywnej: wydawców, reklamodawców oraz agencji interaktywnych. Jest to wspaniała okazja do networkingu i pogłębienia kontaktów biznesowych.
Jak co roku, podczas gali towarzyszącej konferencji, rozdane zostaną nagrody dla Człowieka i Firmy Roku Polskiego Internetu . Wyróżnienie przyzna kapituła konkursu, która skupia ekspertów z takich firm jak Media Impact, Comarch czy Universal McCann.
Więcej informacji na stronie konferencji.
SOCIALPRESS jest patronem wydarzenia.