reklama
Na co warto zwrócić uwagę w programie Filmteractive 2014
Podczas konferencji – 24 września – bez wątpienia trzeba być na prezentacji Bernharda Hafenschera, Head of Commercial Distribution z RedBull Media House – od lat lidera w dziedzinie content marketingu. Z pewnością nie do przeoczenia jest też videokonferencja z Joe Pulizzim z amerykańskiego Content Marketing Institute, który zwany jest guru marketingu treści. Nie tylko dla smakoszy cennym kąskiem może okazać się spotkanie z Richardem Herdem, Network Managerem Jamie Oliver’s Food Tube.
Na festiwalu zaś – 25 września – będzie można posłuchać Jonathana Webba, producenta Sundog Pictures czy twórców pierwszego polskiego serialu internetowego Horda. Istotnym wkładem będzie na pewno prezentacja ZAiKS w temacie praw autorskich a dystrybucji utworów w sieci. Wisienką na torcie ma być prezentacja pierwszego ujęcia sytuacji content marketingu w Polsce, w Raporcie przygotowanym specjalnie na tę okazję, który zaprezentują jego współtwórcy: Andrzej Garapich z PBI oraz Olgierd Cygan z Digital One.
Dlaczego Filmteractive 2014 jest wyjątkowy
– Na tegoroczną konferencję udało nam się zaprosić specjalistów w dziedzinie content marketingu, którzy będą opowiadać o tym zagadnieniu z różnych perspektyw: marek, agencji, samych twórców i teoretyków – mówi Agata Lepianka, Project Manager Filmteractive. – To pozwoli naszym gościom zdobyć rzetelną wiedzę, jak i poznać ciekawe projekty marketingowe, na przykład dotyczące Gry o tron, czy rodzimych produkcji jak Rodzinka.pl. Natomiast festiwal to dyskusje i prezentacje poświęcone dystrybucji treści wideo w Internecie. Będzie można obejrzeć międzynarodowe projekty, które są dystrybuowane właśnie w ten sposób. Zobaczymy prezentację m.in. serialu internetowego, dokumentu internetowego oraz polskich videoblogerów.
Więcej informacji na filmteractive.eu.
Patronem medialnym wydarzenia jest SOCIALPRESS.
Źródło: informacja prasowa