X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

To nie żart: Facebook zbadał, jak się śmiejemy

To nie żart: Facebook zbadał, jak się śmiejemyfot. CC0 Public Domain

reklama


Pierwszą myślą jest słynny już LOL, jak się jednak okazuje, to tylko niecałe 2% przypadków. Najczęstszym onomatopeicznym określeniem jest “haha” – 51,4%. Reszta przypadków to: emotikony i “hehe”.

źródło: Facebook

źródło: Facebook

Odpowiedzi z powyższego wykresu zostały także podzielone ze względu na częstotliwość ich używania przez płcie. I tak:

źródło: Facebook

źródło: Facebook

Kobiety chętniej korzystają z emotikonek. Jako codzienny użytkownik Facebooka mogę to też potwierdzić na podstawie własnych obserwacji.

Analizę przeprowadzono w anglojęzycznej wersji portalu. Ciekawe jak podobne badanie wyszłoby w przypadku Europy Zachodnie, Azji i Polski?

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail