reklama
To, że marki modowe górują na Instagramie, nie powinno nikogo dziwić. Bądź co bądź, jest to medium czysto wizualne, którego moc skupia się właśnie na inspirowaniu poprzez obraz, nie zawsze pokazujący tylko to co piękne, ale również to co inne i oryginalne. Sierpniowa analiza NapoleonCat doskonale pokazuje, kto działa właśnie w taki sposób.
Profil Local Heroes, który pomimo swojego streetwearowego i niezależnego charakteru jest obecnie numerem 1 na liście topowych kont instagramowych z liczbą ponad 120 tysięcy obserwujących, pokazuje, że liczy się kreatywność i inwencja twórcza w prowadzeniu swojego konta na Instagramie. Co ciekawe, Local Heroes nie tylko w liczbie użytkowników przoduje przed innymi. Jest marką, która miała najwięcej, bo ponad pół miliona interakcji, czyli komentarzy i polubień.
Ci, którzy zasługują na “naj”, to m.in. profil czasopisma Glamour, z największą ilością opublikowanych postów w sierpniu (178), czy MTV Polska z największą ilością filmów (41).
Branża, która uległa modzie, to media. Tutaj zdecydowanie da się odczuć lidera – grupę TVN z czterema największymi profilami, do których należą Top Model Polska, Fakty TVN, Prawo Agaty TVN i TVN24.
Z kolei fani Legii Warszawa mogą cieszyć się z wygranej instagramowej rywalizacji z Wisłą Kraków, która ma prawie 20 tysięcy mniej obserwujących.