reklama
Narzędzie o którym mowa, pomoże wydawcom na Facebooku efektywniej docierać do swojej “publiki” i angażować ją. Ponadto, nowa usługa pozwoli na lepsze zrozumienie interesów użytkowników, którzy klikają w dany post.
Funkcje
Nowe narzędzie na Facebooku pozwala m.in. na dodanie specjalnych tagów do contentu tak, aby Facebook mógł połączyć konkretnych użytkowników z danymi tematami, które będą dla nich najbardziej angażujące. Zamiast ograniczać ilość użytkowników widzących dany post w News Feedzie, dzięki priorytetowym tagom, każdy użytkownik otrzyma taki content, jakiego by oczekiwał.
Facebook Audience Optimization zapewnia również ograniczenia wizyt. Oznacza to, że wydawcy mogą swobodnie zarządzać widocznością poszczególnych postów, określając ich istotność pod względem lokalizacji, języka, wieku czy płci.
Audience Insights, to z kolei funkcja, dająca wydawcom możliwość “zajrzenia” do efektywności ich postów,według zmiennej procentowej.
Usługa już jest dostępna, póki co na stronach anglojęzycznych, ale jak zapowiada firma, wkrótce skorzystać z niej będą mogli również użytkownicy stron w innych językach.