reklama
Projekt, autorstwa Johnson&Johnson i MEC dla marki o.b., doceniono za zrealizowanie założonych celów, a więc edukacji dziewcząt w zakresie dojrzewania i menstruacji.
Ela
Ela, to młoda dziewczyna, która świetnie opowiada o dojrzewaniu i chętnie porozmawia ze swoimi rówieśniczkami o problemach, które je dotykają. Dodajmy, że Ela jest gwiazdą kanału Yes!Tem Kobietą, utworzonego specjalnie na potrzeby projektu. Ela pozostaje w stałym kontakcie z młodymi użytkowniczkami, które średnio spędzają 3 godziny na tej właśnie platformie.
Chcieliśmy zacząć mówić do młodych dziewcząt ich językiem i korzystać z bliskich im narzędzi. Wystartowaliśmy z naszym kanałem w maju 2015 roku i w ciągu zaledwie kilku miesięcy zgromadziliśmy blisko 20 tysięcy subskrypcji i ponad 8 milionów wyświetleń. Jednak to, co jest najcenniejsze to fakt, że ponad 30 tysięcy osób polubiło nasz kanał, wyrażając tym samym swoją sympatię dla marki. Ponad 8 tysięcy komentarzy pod naszymi filmami dowodzi, że osiągnęliśmy nasz cel – dzięki YouTube udało nam się nawiązać prawdziwy dialog z naszą grupą docelową. Cieszy nas, że zespół YouTube docenił fakt, iż zrealizowaliśmy nasz strategiczny cel i przyznał nam – debiutantowi na YouTube – nagrodę YouTube Ads Leaderboard – mówi Marta Szpala, Senior Brand Manager z Johnson & Johnson Poland.
Mocna Polska
Coroczny ranking YouTube, tym razem został zdominowany przez Polaków i nasze rodzime projekty. Wideo Coca-Coli, “Coraz bliżej Święta”, w którym udział wzięła wokalistka Margaret oraz uczestnicy programy The Voice of Poland, otworzyło zestawienie. Co ciekawe, kolejne miejsce również należy do Coca-Coli. Film “#Dajcalusa z Coca-Cola!”, w którym wystąpiły gwiazdy blogosfery oraz vlogosfery, zajął drugie miejsce pośród polskich produkcji. Ostatnie miejsce na podium i kolejne za nim, zajęło Allegro. Film o Smoku pokazuje, jak w dzisiejszych czasach, z użyciem technologii niczym z filmu Science Fiction, mogłaby wyglądać walka z legendarnym smokiem. Z kolei film zajmujący czwarte miejsce, pokazuje w jaki sposób przechytrzyć diabła “po krakowsku”.
Ranking zamyka YouTube Rewind: Now Watch Me 2015 | #YouTubeRewind. Jest to podsumowanie najpopularniejszych filmów na YouTube z 2015 r. W nagraniu wzięli udział aktorzy z 129-ciu kanałów, a jego fabuła nawiązuje do ważniejszych wydarzeń ubiegłego roku, jak legalizacja małżeństw jednopłciowych w USA czy wątpliwości, co do koloru popularnej sukienki, o który spierali się internauci z całego świata. Z uwagi na 10-lecie istnienia YouTube wideo zawiera także nawiązania do filmów, które viralowo rozchodziły się w sieci w ciągu ostatniej dekady.
https://www.youtube.com/watch?v=KK9bwTlAvgo
- Weronika