X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jak zmienia się sprzedaż B2B i B2C? Konferencja „Sprzedaż wielokanałowa 3.0”

Już 2 marca, podczas konferencji "Sprzedaż wielokanałowa 3.0", poznamy wiodące trendy i koncepcje w tworzeniu nowych kanałów sprzedaży i zarządzaniu wielokanałowością.

Jak zmienia się sprzedaż B2B i B2C? Konferencja „Sprzedaż wielokanałowa 3.0”fot. desarbo.pl

reklama


Już 2 marca w Warszawie odbędzie się konferencja organizowana przez „Harvard Business Review Polska” zaprasza na konferencję z cyklu Elite Sales Program: „Sprzedaż wielokanałowa 3.0”. Sprzedaż B2B i B2C dynamicznie się zmienia, tak jak zmieniają się zachowania klientów.

Idea konferencji

Sprzedaż za pośrednictwem różnych kanałów dystrybucji pozwala firmom usatysfakcjonować coraz bardziej wymagających klientów, którzy chcą jednocześnie korzystać z zalet zakupów online i tych dokonywanych w sklepach stacjonarnych. Wielokanałowy świat stawia jednak przed nami kolejne wyzwanie: w jaki sposób harmonijnie połączyć elektroniczne i tradycyjne formy sprzedaży, by w pełni odpowiadać na potrzeby klienta, maksymalizując przy tym zyski?

Cel wydarzenia

Celem konferencji jest zaprojektowanie i wdrożenie optymalnej struktury sprzedaży wykorzystującej różne kanały sprzedażowe, dopasowanie roli i miksu kanałów sprzedaży do cyklu zakupowego klientów, efektywne zarządzanie kanałami sprzedaży, a także  wzrost pokrycia rynków, zysków ze sprzedaży i obniżka kosztów. Z konferencji skorzystają prezesi, dyrektorzy generalni, właściciele małych, średnich i dużych firm, dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży oraz marketingu, a także osoby odpowiedzialne za strategię sprzedaży oraz rozwój biznesu.

Dlaczego warto?

Uczestnicy otrzymają konkretne narzędzia, dzięki którym zoptymalizujesz kanały sprzedaży. Poznają też nowe opłacalne możliwości ich rozwoju, dzięki czemu zwiększysz ich rentowność oraz przychody firmy. Poruszone zostaną zagadnienia projektowania struktury sprzedaży wielokanałowej, wyzwań w zarządzaniu kanałami sprzedaży w zależności od rodzaju i wielkości firmy, doboru optymalnych kanałów sprzedaży dla poszczególnych produktów, zdobycia przewagi konkurencyjnej w poszczególnych kanałach sprzedaży oraz zwiększania zysków dzięki starannemu dopasowaniu kanałów sprzedaży do cyklu zakupowego klienta.

Gościem specjalnym konferencji będzie John DeSarbo – jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów z zakresu strategii sprzedaży kanałowej i zarządzania. Obecnie pracuje on w San Francisco jako dyrektor ZS Associates, największej na świecie firmy doradczej specjalizującej się w podnoszeniu efektywności sił sprzedażowych.

Więcej informacji: desarbo.pl

Portal Social Press jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail