reklama
Większość osób zajmujących się działaniami reklamowymi na Facebooku nie wykorzystywało w pełni wszystkich dostępnych funkcje i możliwości obu narzędzi. Ze względu na różne preferencje, poziomy zaawansowania czy potrzeby mogli dotąd korzystać z Menedżera Reklam lub Power Editora. Jednak od teraz nie będą musieli stawać już przed wyborem, które narzędzie jest lepsze, gdyż jak czytamy na Facebook Business, wkrótce staną się one jednym. Facebook ogłosił połączenia dwóch narzędzi do tworzenia, edytowania oraz optymalizowania kampanii reklamowych. Już wkrótce zawierający wiele funkcji Power Editor oraz łatwy w obsłudze i przyjazny użytkownikom Menedżer reklam zostaną połączone.
Takie rozwiązanie da reklamodawcom wiele możliwości w jednym miejscu, ale tym samym zmusi ich do korzystania z funkcji obu narzędzi. Jak czytamy w oficjalnym komunikacie, począwszy od tego tygodnia użytkownicy będą mogli obserwować aktualizacje interfejsu Menedżera, co pozwoli na zapoznanie się z wszystkimi dostępnymi opcjami. Zachowana zostanie także możliwość tworzenia projektów roboczych charakterystyczna la Power Editora, jednakże reklamodawcy będą musieli akceptować i publikować każdą modyfikację. Opuszczenia narzędzia bez uprzedniego zapisania zmian będzie wiązało się z przypomnieniem i zaproszeniem do sprawdzenia i opublikowania zmian.
Facebook deklaruje, że skupienie narzędzi w jedno zwiększy skuteczność reklamodawców, usprawni raportowanie oraz zwiększy możliwości dostosowywania kampanii.
- Janina Kowalska