reklama
Aula Polska to cykliczne, darmowe wydarzenia odbywające się w największych miastach kraju, których celem jest nauka oraz wymiana wiedzy z dziedziny marketingu i prowadzenia biznesu. Uczestnicy mają okazję wysłuchać prelekcji cenionych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem oraz nawiązać kontakty z przedstawicielami swojej branży.
12 grudnia swoją wiedzą podzielą się eksperci i praktycy w branży – Andrzej Ogonowski (SMSAPI), który pojawi się z wystąpieniem”SMS’s not dead”, Magdalena Urbaniak (Brand24) z prezentacją “Reklamie dziękujemy. 5 powodów, dla których biznes potrzebuje influencer marketingu”, Michał Grzebyk (ContentHouse oraz redaktor naczelny ContentStandard), który opowie o języku, jako kluczowym narzędziu efektywnej reklamy, a także Patrycja Czak (OPCOM) z prelekcją pt. „Prywatność i personalizacja, czyli o tym, jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe”. Wszyscy zaproszeni goście opowiedzą o tym, jak skutecznie reklamować się w internecie (i nie tylko) w oparciu o najlepsze i sprawdzone praktyki.
W Krakowie nietrudno znaleźć jakąś konferencję. Znaleźć taką, która jest na wysokim poziomie i gwarantuje dużą dawkę wiedzy, to już dopiero coś. Aula Polska Kraków to jest pewniak. Krakowska edycja stanowi dobry start zarówno dla osób, które zaczynają przygodę w Internecie jak i tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę i skorzystać z doświadczenia ekspertów – mówi Anna Łowczowska, organizatorka wydarzenia.
Wydarzenie odbywa się w Auli Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie przy ul. Westerplatte 11. Wydarzenie rozpocznie się o 19, a wstęp na nie jest darmowy. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie http://aulapolska.pl.
Portal SocialPress jest patronem medialnym wydarzenia.