reklama
Już 24 maja, w Multikinie Ursynów w Warszawie, odbędzie się II Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji. Po sukcesie poprzedniej edycji, kolejna została poświęcona najlepszym i sprawdzonym przez prelegentów sposobom prowadzenia kampanii PR. W ramach wydarzenia, w jednym miejscu zbierze się blisko 400 przedsiębiorców, PR-owców i szefów instytucji.
Social Media i media tradycyjne to prawdziwa „ziemia obiecana” dla wszystkich, którzy chcą kreować w nich swoją markę i produkt lub w fachowy sposób angażować się w sponsoring. Eksperci przybliżą uczestnikom wprowadzania nowych standardów mierzenia i analizy działań PR.
Tematyka wystąpień
II Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji to nowatorskie podejście pod każdym względem. Będzie na niej poruszony temat reagowania na sytuacje kryzysowe w biznesie, na specjalnym warsztacie „W jaki sposób zarządzać reputacją marki w sytuacjach kryzysowych.”
Konferencja to także okazja, by poznać najlepsze sposoby rozwoju swojej marki. Przybliży je wystąpienie ekspertów na temat: „Skuteczne strategie PR produktów luksusowych oraz premium.”
Specjaliści odsłonią także przed uczestnikami tajniki promocji w social mediach i mediach tradycyjnych w warsztacie: „Jak prowadzić skuteczne działania PR-owe w internecie? Sprawdzone sposoby do zastosowania od zaraz.”
Doświadczeni prelegenci
Na scenie wydarzenia pojawią się m.in. Anna Miotk – dyrektor ds. komunikacji oraz ekspertka mierzenia i rozliczania działań PR, Urszula Podraza – ekspertka w zakresie PR i komunikacji kryzysowej, Anna Orzech – specjalistka ds. komunikacji w internecie w WOŚP, Katarzyna Dworzyńska – dyrektor ds. komunikacji i specjalistka ds. wprowadzania produktów na rynek oraz Jakub Biel – również ekspert od wprowadzania nowych produktów na rynek.
Gościem specjalnym wydarzenia będzie profesor Jerzy Bralczyk – specjalista w zakresie języka mediów, reklamy i polityki.
Dlaczego warto tam być?
Jak deklarują organizatorzy, dzięki uczestnictwu wprowadzisz do swojej pracy metody sprawdzone przez autorytety w dziedzinie PR, nauczysz się budować markę i pozytywny wizerunek małego lub średniego przedsiębiorstwa i w 100% zapanujesz nad informacjami o firmie w internecie oraz szybko wdrożysz skuteczne środki zaradcze w momencie pojawienia się sytuacji kryzysowych.
Więcej informacji oraz bilety dostępne na stronie konferencji www.nowoczesny-pr.pl
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.