reklama
Z roku na rok coraz więcej polskich internautów kupuje w sieci – wynika z badania przeprowadzonego przez Gemius. Całodobowa dostępność e-sklepów, wygoda czy niższe ceny od tych w sklepach stacjonarnych to tylko kilka z przyczyn, z których Polacy pokochali zakupy online. Z kolei osoby z branży e-commerce starają się coraz bardziej profesjonalnie podchodzić do promocji i obsługi sklepów internetowych. Kolejna szansa na zwiększenie swojej wiedzy nadchodzi wielkimi krokami. Już niebawem kolejna edycja Tour de e-commerce.
Szkolenia w pięciu miastach Polski
Tour de e-commerce to wspólna inicjatywa ekspertów z firm zajmujących się marketingiem internetowym: FreshMaila, Landingów, Shopera, SMSAPI, Webankiety.pl, CallPage i Semahead, którzy razem ruszają w podróż do pięciu polskich miast.
Ich misją jest przekazanie wiedzy o tym, jak efektywnie prowadzić działania promocyjne, komunikować się z odbiorcami i zwiększyć sprzedaż w Twoim e-sklepie. Na szkoleniach dowiesz się między innymi:
- jakie są etapy budowania kampanii, które mają na celu zmaksymalizować sprzedaż w Black Friday i Cyber Monday;
- skąd czerpać wiedzę o preferencjach zakupowych klientów i ich potrzebach oraz jak często badać opinię klientów;
- jak optymalizować kampanie email marketingowe, aby ich konwersja była jeszcze wyższa;
- jak zaplanować działania marketingowe Twojego sklepu internetowego.
Przebieg wydarzenia
Trasa Tour de e-commerce przebiegać będzie przez następujące miasta:
- Kraków – 19.11
- Warszawa – 20.11
- Gdańsk – 21.11
- Poznań – 22.11
- Wrocław – 23.11
Jeśli działasz w e-commerce lub chcesz spróbować swoich sił w tej branży, a także gdy interesuje Cię solidna porcja wiedzy od specjalistów zajmujących się na co dzień różnymi obszarami marketingu online, bilety kupisz na stronie freshmail.pl/tour-de-e-commerce.
SOCIALPRESS jest patronem medialny wydarzenia.