X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Poznaliśmy 52 nominacje w Mixx Awards 2018

Znamy już nominowanych w dwunastej edycji konkursu Mixx Awards. Jakie kampanie mają szansę na zwycięstwo w 16 konkursowych kategoriach?

Poznaliśmy 52 nominacje w Mixx Awards 2018źródło: materiały prasowe

reklama


Jury dwunastej edycji konkursu MIXX Awards na najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu wyłoniło 52 nominacje spośród blisko 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. Laureatów konkursu organizowanego przez IAB Polska poznamy już 28 listopada br. podczas uroczystej gali.

O konkursie Mixx Awards

MIXX Awards – najważniejszy konkurs branży interaktywnej –  jest kierowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową. Warunkiem wzięcia w nim udziału jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.

– Konkurs MIXX jest jednym z bardziej znaczących elementów układanki edukacyjnej, którą IAB Polska konsekwentnie wdraża w ramach wieloletniego planu podnoszenia kompetencji cyfrowych zarówno w naszej branży, jak i wśród reklamodawców. Wychodzimy z założenia, że promowanie najlepszych dokonań na polu kreatywności i efektywności w kampaniach cyfrowych, wraz z innymi flagowymi działaniami naszej organizacji, takimi jak system certyfikacji DIMAQ, różnorodne szkolenia i mocne merytorycznie konferencje w długofalowej perspektywie przyczynią się do dalszego polepszenia jakości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce – komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

16 kategorii konkursowych

Jury MIXX Awards, złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone projekty jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Wyłoniono 52 nominacje.

Nagrody będą przyznane w 16 kategoriach, zostaną także wręczone nagrody za dokonania – Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe.

– W tym roku zależało nam szczególnie na docenieniu projektów odważnych, śmiało przełamujących schematy i wytyczających kierunki na przyszłość – komentuje Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange, przewodniczący jury MIXX Awards 2018. – W projektach wyraźnie widać coraz silniejszy nacisk na efektywność.  Zgłoszeń, które pobieżnie traktowały wyniki kampanii było proporcjonalnie mniej niż w poprzednich edycjach. Coraz więcej za to pojawia się projektów, które kładą akcent na doświadczenia użytkowników oraz takich, które niosą ze sobą coś więcej niż tylko realizację celów komercyjnych. Jako juror najbardziej doceniam te, w których użyteczność i funkcjonalność idą w parze z emocjami – komentował Paweł Patkowski.

Rekordy popularności pobiła liczba projektów opartych na współpracy  z influencerami. Wyraźnie wzrosła także popularność prac z zakresu content marketingu i data driven marketingu.

Nominowani

MIXX AWARDS 2018 – NOMINACJE
KampaniaKlientZgłaszający i współzgłaszający
Best Use of Social Media
AXE – What’s your magic?Unilever / AXEMindshare Polska, DDB & Tribal
ODRODZENIE Leonarda :PEC1 Łódź Miasto KulturyMOSQI.TO
Opowieść podręcznej  “Na początku było słowo”ShowmaxDigital Kingdom, Flywheel PR
Szef Internetów OLXOLX Polska23HEROES, F25
Brand Awareness and Positioning
#weekendINGING Bank ŚląskiGONG, ING Bank Śląski, MullenLowe Mediahub
18:45 Okocim. Czas na zasady.Carlsberg Polska, marka OKOCIMRingier Axel Springer Polska, Carlsberg Polska
Credit Agricole – cały bank dla CiebieCredit Agricole Bank PolskaCube Group, Credit Agricole Bank Polska, JUST, Arena Media
DO YOUPumahigh&, Blue 449
Cross Media Integration
Credit Agricole – cały bank dla CiebieCredit Agricole Bank PolskaCube Group, Credit Agricole Bank Polska, JUST, Arena Media
Nocne jazdy BMWBMW Group PolskaChange Serviceplan, Initiative Media Warszawa
Oszczędni z domu lub z wyboruING Bank ŚląskiBRAIN, GONG, MullenLowe Media Hub, MOSQI.TO
Data Driven & Precision Marketing
Kampania sprzedażowa: CASTORAMA INSPIRUJECastorama PolskaGroupM, Mindshare Polska
Personalizacja komunikacji omnichannel dla marki MitsubishiMitsubishi Motors PolskaBluerank, IgnitionOne NV, ExpertSender
Digital Driven
Jak zwiększyliśmy oglądalność BBC Earth o 46%?BBC WorldwideSalesTube, Labcon
Odrodzenie Leonarda :PEC1 Łódź Miasto KulturyMOSQI.TO
Orange Finanse mierzy pełną ścieżkę użytkownika!Orange PolskaInitiative, Reprise, InMobi
Digital Experiences
18:45 Okocim. Czas na zasady.Carlsberg Polska, marka OKOCIMRingier Axel Springer Polska, Carlsberg Polska
ALL YOU NEEDadidas PolandIsobar (Dentsu Aegis Network), Carat Polska (Dentsu Aegis Network)
IKEA ASMR „Dźwięki Wypoczynku”IKEASaatchi & Saatchi IS, Wavemaker
Tymbark FunbotTymbarkGONG, Tymbark, Mindshare
Direct Response and Lead Generation
Kampania sprzedażowa: CASTORAMA INSPIRUJECastorama PolskaGroupM, Mindshare Polska
Nowy model biznesowy sprzedaży karty kredytowejCiti HandlowyPerformics, Spark Foundry
PANDORA E-STORE 2017PANDORADigital Resolution
Strażnik Dzieciństwa – Oczami Matki.Nationale-NederlandenMedia Direction OMD
Games & eSport
Hope County FM – głos nadziei w Twoim domuUBISOFT PolandMSLGROUP, Dom produkcyjny FoszerSawicki
Kampania ELEAGUE Major na TwitchPyszne.plGameset
Turniej KrólaGrupa Żywiec / KrólewskieTWIN .digital collective, Panowie Programiści
Wielka Bitwa Streamerów w FortniteEpic GamesGameset
Innovation
Lydia – inteligentny TelebotCredit Agricole Bank PolskaPublicis Media, Credit Agricole Bank Polska
Tymbark FunbotTymbarkGONG, Tymbark, Mindshare
Mobile Experience
ALL YOU NEEDadidas PolandIsobar (Dentsu Aegis Network), Carat Polska (Dentsu Aegis Network)
Tymbark FunbotTymbarkGONG, Tymbark, Mindshare
Offline Digitizing
Phillips –  Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?PhilipsScreen Network, Carat, Ogilvy, iProspect, Posterscope
„Showmax na drogę”ShowmaxScreen Network, Bridge2Fun
Wehikuł czasuGrupa Żywiec / Leżajsk PełneTWIN .digital collective, Panowie Programiści
Online Marketing with Influencer
DO YOUPumahigh&, Aliganza, Blue 449
Opowieść podręcznej “Na początku było słowo”ShowmaxDigital Kingdom, Flywheel PR
PKO Konto dla MłodychPKO Bank PolskiAgencja Warszawa, Artegence, Havas Media
Uliczne LegendyPumahigh&, Aliganza, Blue 449
Wielka Bitwa Streamerów w FortniteEpic GamesGameset
Product Launch
#weekendINGING Bank ŚląskiGONG, ING Bank Śląski, MullenLowe Mediahub
Kto powiedział, że…Van Pur/ŁomżaMullenLowe Warsaw, MediaCom Warszawa
Moda to więcej niż myśliszVogueMETs, Vogue
ZMIXUJ SWÓJ ZAPACH Z NIVEA SOFT MIX MENIVEA PolskaGoldenSubmarine, OMD
Public Service and non-profit campaign
Do ostatniego drzewaGreenpeaceOgilvy, Facebook, Gameset, Lifetube
Smart Solution
DKMS TwinsFundacja DKMSArena Media (Havas Media Group)
IKEA ASMR „Dźwięki Wypoczynku”IKEASaatchi & Saatchi IS, Wavemaker
Ostatnia kolekcjaShowmaxVML Poland
Personalizacja komunikacji omnichannel dla marki MitsubishiMitsubishi Motors PolskaBluerank, IgnitionOne NV, ExpertSender
Przez zaangażowanie do sprzedaży – innowacyjne wykorzystanie remarketingu dla Brand24Brand24Bluerank
UX
LINK4 Mama – kalkulatory ubezpieczeń rodzinnychLINK4VML Poland
Vogue.plVogueWavemaker Content, Vogue

Gala i Mixx Conference

Laureaci odbiorą statuetki podczas uroczystej gali, która odbędzie się 28 listopada. Poprzedzi ją MIXX Conference – wydarzenie prezentujące najciekawsze i najbardziej inspirujące case studies kampanii nominowanych do MIXX Awards. Tematy prezentacji będą ogłoszone na początku listopada.

Za działania performance dotyczące promocji wydarzenia odpowiada Performics.

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail