X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Najlepsi praktycy o marketingu internetowym – relacja z Kongresu Best of Online Marketing

Za nami specjalna edycja Kongresu Best Of Online Marketing. Kto pojawił się na scenie wydarzenia i jakie zagadnienia zostały poruszone?

Najlepsi praktycy o marketingu internetowym – relacja z Kongresu Best of Online MarketingBarbara Stawarz-Garcia, źródło: materiały prasowe

reklama


Kongres Best of Online Marketing za nami. Wydarzenie odbywające się w dniach 10-11 października w warszawskim Multikinie Złote Tarasy zgromadziło ponad 800 osób. Były to dwa dni wypełnione merytoryczną wiedzą prosto od najlepszych praktyków z branży, a wyjątkowe after party w Hard Rock Cafe zapadło w pamięć niejednemu uczestnikowi i organizatorom. Uczestnicy Kongresu spotkali się z najlepiej ocenianymi prelegentami wszystkich poprzednich edycji. Podczas warsztatów była zaś z kolei możliwość poruszania się między salami.

Przebieg wydarzenia

Kongres rozpoczął się od wystąpienia Marcina Maja, który przybliżył uczestnikom nowości w reklamie i promocji na zbliżający się 2019 rok. Uczestnicy dowiedzieli się, jak zwiększyć zyski i efektywność podejmowanych działań wykorzystując najnowsze marketingowe trendy.

Następnie na wielkiej scenie pojawiła się Julia Izmałkowa, która  zabrała uczestników w podróż w poszukiwaniu utraconej prawdy, opowiadając  o zatracaniu się w kanałach online i zaletach badań offline.

Po krótkiej przerwie na kawę i ciastka na największej scenie w Multikinie Złote Tarasy wystąpił Michał Sadowski podpowiadając uczestnikom, jak skutecznie pozyskać i utrzymać lojalnych klientów w sieci.

źródło: materiały od organizatora

Michał Sadowski, źródło: materiały od organizatora

Kolejnym prelegentem był Artur Jabłoński, dzięki któremu jasne stały się sekrety Social sellingu i skutecznej sprzedaży w mediach społecznościowych w sektorach B2B i B2C.

Podczas największego wydarzenia w branży marketingu online nie mogło zabraknąć Artura Maciorowskiego. Redaktor Magazynu Online Marketing i Social Media Manager podpowiedział, jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych.

W drugiej połowie dnia scena należała do Łukasza Kosuniaka, który w swojej prelekcji wyjaśnił jak w pełni wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży w podziale na MSP i duże firmy.

źródło: materiały prasowe

Łukasz Kosuniak, źródło: materiały prasowe

W temacie budowania marki osobistej nie mogło zabraknąć Pawła Tkaczyka, dzięki któremu uczestnicy zapoznali się z skutecznymi i rekomendowanymi praktykami dla marketerów.

źródło: materiały od organizatora

Paweł Tkaczyk, źródło: materiały od organizatora

Przedostatnia prelekcja Barbary Stawarz – Garcia była niezwykłą dawką wiedzy na temat prowadzenia kampanii content marketingowych. Pod koniec dnia Igor Farafanow wprowadził naszych uczestników w zakamarki projektowania stron www.

Długi wieczór pełen rockowej muzyki Clock Machine w Hard Rock Cafe Warsaw zakończył energetycznym akcentem pierwszy dzień Kongresu.

Warsztaty

Drugiego dnia warsztaty odbywały się równolegle w dwóch salach, pomiędzy którymi uczestnicy mogli swobodnie migrować. Jako pierwsi wystąpili Fanciszek Georgiew i Kamil Bolek uchylając rąbka branżowych tajników wartych wykorzystania na Facebook’u i Instagramie, a także w influencer marketingu.

Przed pierwszą przerwą kawową mieliśmy okazję wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez Magdalenę Urbaniak z Brand 24, która przedstawiła social listening w mediach społecznościowych na praktycznych case study.

źródło: materiały od organizatora

Magdalena Urbaniak, źródło: materiały od organizatora

Jednocześnie na drugiej sali występował Patryk Brzozowski, autor kanału Kameralnie. Warsztaty z Arturem Maciorowskim były sporą dawką wiedzy na temat nowoczesnego e-mail marketingu. Natomiast niezawodny duet Magdalena i Bartosz Daniłoś przedstawili jak ważną rolę odgrywa wideomarketing i konwersja w social mediach w  generowaniu zainteresowania internautów.

Artur Maciorowski, źródło: materiały od organizatora

Artur Maciorowski, źródło: materiały od organizatora

Jak ciekawie pokazywać i  mówić o danych? Zuzanna Faliszewska i Kamil Kozieł zaserwowali prawdziwą, marketingową petardę. W ostatniej części warsztatów spotykaliśmy się z Szymonem Słowikiem i tajnikami SEO.

źródło: materiały od organizatora

Szymon Słowik, źródło: materiały od organizatora

Na scenie pojawił się również Krzysztof Marzec – niezastąpiony specjalista w dziedzinie Google Ads. Pod koniec warsztatów uczestników szkolili Damian Sałkowski oraz Karol Dziedzic kontynuując temat pozycjonowania i Google Ads.

Kolejna edycja wydarzenia planowana jest na marzec przyszłego roku.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

[FM_form id="1"]