reklama
Już 28 listopada br w Hotelu Novotel Airport odbędzie się jedyna w Polsce konferencja zawodowa dla specjalistów ds. komunikacji i Public Relations odpowiedzialnych za budowanie profesjonalnego wizerunku, a także osób planujących rozwój kariery w obszarze Public Relations powraca w zupełnie nowej odsłonie. To okazja na dokształcenie się i zadbanie o reputacje jak nigdy wcześniej.
Nowoczesny PR
Organizatorzy stawiają na 100% merytoryki i praktyki oferując program na miarę potrzeb nowoczesnego Public Relations i komunikacji. Poprzednie edycje spotkały się z zainteresowaniem ponad 500 uczestników, którzy otrzymaną wiedzę mogli wdrożyć w swojej codziennej pracy.
Kto wystąpi podczas wydarzenia?
Wśród zaproszonych gości pojawią się:
- Urszula Podraza – Specjalistka w zakresie Public Relations i komunikacji kryzysowej
- Barbara Zych – Ekspert w zakresie employer brandingu
- Ewa Tomczak – Trenerka i moderatorka metody Design Thinking
- Adam Sanocki – Specjalista komunikacji Public Relations w relacjach B2B
- Kamil Kozieł – Ekspert w zakresie storytellingu
- Adam Mikołajczyk – Specjalista w zakresie marketingu terytorialnego
- Monika Kubiak – Ekspertka w relacjach klient – agencja
- Rafał Sałak – Ekspert w zakresie automatyzacji i personalizacji PR
- Andrzej Gruszka – Ekspert w zakresie digital PR
Jakie tematy zostaną poruszone?
W programie wydarzenia znajdują się prelekcje m.in. na temat synergii digitalu i PR-u, kryzysu wizerunkowego jako szansy na sukces oraz zminimalizowania jego strat i zmaksymalizowania szans, efektywnej współpracy PR z agencją reklamową czyli modeli współpracy oraz monitorowaniu efektów, a także wykorzystania automatyzacji i personalizacji w celu zwiększenia sprzedaży. Nie zabraknie także wątku roli storytellingu w kampaniach PR, czyli przeniesieniu narratologii na zyski, wykorzystaniu PR-u w B2B czy planowaniu strategii promocji do przyciągnięcia inwestorów i turystów. Zaproszeni goście opowiedzą także o design thinkingu oraz employer brandingu.
Do kogo kierowane jest wydarzenie?
Konferencja kierowana jest do specjalistów ds. komunikacji i PR, specjalistów odpowiedzialnych za budowanie wizerunku firm i osób prywatnych.
Więcej informacji oraz bilety na wydarzenie: www.nowoczesny-pr.pl
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.