reklama
Instagram zaprezentował krótkie podsumowanie roku 2018 w aplikacji. Wskazano niektóre trendy, jakie miały szczególne znaczenie dla globalnej społeczności w dobiegającym powoli końca roku.
Twórcy Instagrama deklarują, że cieszy ich fakt, iż dzielenie się miłością i dobrocią są wciąż priorytetami użytkowników aplikacji. Mają oni także świadomość, że jest ona domem niezliczonych interesów i społeczności. Jakie hashtagi, miejsca i filtry były najpopularniejsze w tym roku?
Trendy w aplikacji
- Najczęściej używany filtr twarzy w opowiadaniach na Instagramie: Serca 😍
- Najczęściej używana naklejka Giphy na Instagram Stories: naklejka z sercem od Arata
- Liczba wykorzystanych ❤️ w komentarzach: 14 miliardów
- Najszczęśliwsza geolokalizacja na świecie (ze względu najwyższe wykorzystanie emotikony 🙂 w podpisach zdjęć): Disneyland Tokio
- Najlepszy niszowy trend społecznościowy: ASMR
- Najszybciej zyskujący na popularności hashtag społeczności: #fortnite
- Najlepsza społeczność fanów: BTS (#btsarmy)
- Najbardziej viralowy ruch taneczny: #inmyfeelingschallenge
- Najważniejsze hashtagi: #metoo (1,5 miliona), #timesup (597 tysięcy), #marchforourlives (562 tysięcy)
Źródło: instagram-press.com