reklama
Dopiero pisaliśmy o rekordzie lajków na Instagramie, a w sieci pojawiły informacje o kolejnym sukcesie – tym razem na YouTube. Polska scena YouTube’a jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się w Europie. Obecnie mamy już ponad 67 twórców, którzy przekroczyli magiczny milion subskrypcji, a ich liczba z każdym miesiącem stale rośnie. Blowek, czyli Karol Gązwa, właśnie umocnił się na pozycji nr 1 polskiego YouTube’a, bijąc kolejny rekord i stając się pierwszym w historii twórcą z 4 milionami subskrypcji w naszym kraju.
Kim jest Blowek?
Blowek, czyli Karol Gązwa urodził się w 1996 roku. Swój kanał założył w 2011 roku, jednak na początku był on w pełni poświęcony tematyce gamingu, a szczególnie Minecrafta. Szybko stał się jednak jednym z najpopularniejszych twórców w Polsce, zyskując tym samym stałą widownię i wielu fanów. Z czasem, postawił na materiały rozrywkowe i lifestylowe, a na jego kanale zaczęły pojawiać się zabawne wyzwania oraz vlogi, a jego popularność i wyświetlenia wciąż rosły, dzięki poszerzeniu tematyki.
W końcu, 6 lat od opublikowania pierwszego filmy na YouTube, Blowek stał się najpopularniejszym twórcą w Polsce, wyprzedzając w liczbie subskrypcji innych popularnych twórców, takich jak Sylwester Wardęga, Rezigiusz czy Abstrachuje.
Wyczucie oczekiwań odbiorców
Od samego początku, odkąd tworzę swój kanał, robię to dla moich widzów. To właśnie ich zaangażowanie, reakcje i komentarze napędzają mnie do dalszego działania. W pewnym sensie jest to więc nasz wspólny sukces. Bardzo cieszę się z kolejnego rekordu. Dziękuję wszystkim, którzy się do tego przyczynili. Jestem pewny, że zmotywuje mnie to jeszcze bardziej. Kolejny cel – 5 000 000 przed nami!
– podsumował Blowek.
Uważam, że kolejny rekord Blowka jest w pełni zasłużony. To dla niego wyjątkowa nagroda, ale również odpowiedzialność i zobowiązanie zarówno wobec fanów, jak i marek takich jak: Coca-Cola, Play, mBank czy Google Play, które zaufały mu, podejmując stałe współprace. Jestem pewny, że 5 000 000 subskrypcji to kwestia czasu. Karol zawsze miał wyjątkowe wyczucie trendów i oczekiwań widzów.
– mówi Adam Semik CEO & Co-owner z Gamellon – sieci partnerskiej YouTube’a.
Źródło: informacja prasowa
- Kamila