Z okazji obchodzonego 1 kwietnia Prima Aprilis, marki przygotowały różnego typu kreacje. Chcąc pokazać dystans oraz elastyczność w komunikacji, udostępniały w dniu dzisiejszym wiele mniej lub bardziej kreatywnych wpisów i grafik.
Dla odbiorców nierzadko wyzwaniem było rozróżnienie, które informacje są prawdziwe, a które to tylko żart. Co więcej, mogło to prowadzić do powstawania fake newsów. Wydaje się jednak, że tego jednego dnia marki szczególnie mogą pozwolić sobie na humor i tego typu eksperymenty. Dlatego wybraliśmy kilka, naszych zdaniem, najciekawszych postów udostępnionych na Facebooku.
LPP
LPP, czyli polskie przedsiębiorstwo odzieżowe, które odpowiada za marki takie jak Reserved, House, Cropp, Mohito czy Sinsay opublikowało dziś nietypowe ogłoszenie o pracę. Firma rzekomo poszukuje… zawodowego testera piżam. Liczba komentarzy sugeruje, że chętnych na to stanowisko nie brak :)
Kaufland Polska
Sieć sklepów Kaufland postanowiła z kolei poinformować o castingu do programu internetowego na wzór Big Brothera. Uczestnicy, wybrani spośród chętnych, mieliby spędzić 3 miesiące w jednym ze sklepów – bez telefonu i internetu, lecz z produktami dostępnymi w sklepie. “Szczęśliwi wybrańcy” mieliby zostać wybrani przez internautów drogą głosowania za pomocą aplikacji.
Góralki
Producent wafelków Góralki opublikował animację, w której zaprezentowano nowość – chipsy Góralki o smaku orzechowym. Wierzymy jednak, że chętnych na takie rozwiązanie nie byłoby brak :)
INEA
Operator telewizji kablowej INEA przedstawił nową usługę – możliwość dostawy i instalacji sprzętu w wykonaniu drona INEA prime, który wlatywałby… przez okno.
Freshmail
Nową usługę ogłosił także Freshmail. Firma, poza wysyłką mailingów i newsletterów, zaoferuje dostarczanie treści gołębiem pocztowym. Oczywiście ze szczepu Special Dove, które widzą w ciemności i są karmione obwarzankami bez soli!
OLX Polska
Na primaaprilisowy post zdecydowało się także OLX Polska. Na profilu pojawił się zrzut ekranu rozmowy z Bot.Doctor. Narzędzie miałoby potwierdzać, czy córka (bądź też “curka”) Kupującego jest chora i po weryfikacji umożliwiać obniżenie ceny produktu lub oddanie go za darmo. Na przykład ejfona.
Chivas Polska
Producent szkockiej whisky poinformował zaś o rewolucji na światowym rynku trunków – wprowadzeniu whisky w wersji bezalkoholowej.
MEATLOVE Polska
Sklep z jedzeniem dla psów i kotów zaprezentował pierwszą linię kosmetyków dla opiekunów psów. Perfumy i dezodoranty o zapachu kiełbasy miałyby zapewnić, że pupil nie oddali się od nas podczas spaceru, a smycz będzie zbędna. Kosmetyki już w sprzedaży!
Riviera
Skarpety i sandały? Gdyńskie centrum handlowe z okazji Prima Aprilis promuje ten trend i obwieszcza otwarcie nowego sklepu, w którym znajdziemy zestawy w postaci białych skarpet i brązowych sandałów! #Stylove!
Vigo Kombucha
Producent napoju herbacianego na bazie kombuchy, czyli grzybka japońskiego, wprowadza nowy smak – WEGANINA. Bez wątpienia byłoby to najbardziej wegański napój na świecie.
Żywiec
W zestawieniu postów nie mogło zabraknąć także aktywności marki Żywiec, która słynie z kreatywnej komunikacji i RTM’ów. Tym razem bohaterem stała się puszka, a właściwie butelka.
źródło: facebook.com/ZywiecMeskimZdaniemKorcenelent
Kotły Rakoczy
Na specjalny post zdecydował się także producent kotłów – Rakoczy. To dziś firma miała zaprezentować pierwszy na świecie kocioł zasilany… makaronem! Firepasta ogrzałby dom dzięki świderkom, kolankom czy nitkom!
Białka Tatrzańska – Kotelnica
Primaaprilisowa kreacja pojawiła się także na profilu Kotelnicy. Białczański stok poinformował o starcie prac nad krytym stokiem. Dzięki temu żadna pogoda nie byłaby straszna narciarzom.
Brand24
Na koniec prezentujemy pomysł Brand24 – suplement kreatywności B24, który poprawia organizację, zwiększa kreatywność i jest idealny dla każdego marketera. Chętnie spróbujemy!
A który primaaprilisowy post jest Waszym ulubionym? :)
- wiolekka
- Basia Derkowska
- Anna Pawlikowska