reklama
Każdego dnia miliony użytkowników porozumiewają się za pomocą sieci zawodowej LinkedIn. Szukają tam nowych możliwości zawodowych, wymieniają się doświadczeniami i dyskutują na ważne, branżowe tematy.
Oznaczanie na zdjęciach
Aby ulepszyć doświadczenia użytkowników LinkedIn, firma wprowadziła kilka nowości. Jedną z najistotniejszych jest oznaczanie użytkowników na zdjęciach.
Jeśli wydaje Ci się, że rozpoznajesz kogoś na fotografii lub chcesz, aby członek Twojego zespołu wiedział, że udostępniasz Wasze zdjęcie, możesz go otagować.
Ta pozornie niewielka zmiana to kolejny krok w kierunku transformacji serwisu do bycia jeszcze bardziej społecznościowym. Wprowadzenie jej może motywować użytkowników LinkedIn do budowania bliższych i mocniejszych relacji w ramach tejże społeczności.
Inne nowości
Tagowanie zdjęć to jednak nie jedyna opcja, jaką ogłosił przedwczoraj w oficjalnym komunikacie przedstawiciel firmy, Pete Davies. Od teraz możliwe jest również:
- reagowanie na wpisy nie tylko za pomocą polubień,
- dodawanie wideo w wiadomościach,
- przesyłanie dokumentów oraz prezentacji (PDF oraz prezentacji PowerPoint)
- zmiana lokalizacji przycisku wysyłania wiadomości na urządzeniach mobilnych (prawy górny róg)
- docieranie do grup oraz nowych osób za pomocą hashtagów, które obserwujemy.
Twórcy platformy mają nadzieję, że wprowadzane modyfikacje ułatwią użytkownikom rozmowy i sprawią, że bycie częścią tej profesjonalnej sieci społecznościowej będzie dla nich jeszcze lepsze.