Cztery nowe formaty
- Brand Takeover – reklama pojawiająca się tuż po otworzeniu aplikacji,
- In-Feed Video – pełnoekranowe wideo w sekcji “Dla Ciebie”,
- Hashtag Challenge – stworzenie własnego hashtag challenge przez markę oraz dedykowanej mu strony,
- Branded Effects – tworzenie specjalnych filtrów twarzy przez marki, we własnym zakresie.
Marketerzy dostali do ręki potężne narzędzia do kreowania wizerunku i angażowania fanów. Dzięki współpracy z wydawcą aplikacji poznaliśmy szczegóły formatów i wiemy dokładnie, w jaki sposób będą działać i jak będą mierzone ich wyniki. W kampaniach marketingowych można już wykorzystać nowe rozwiązania, które wzmocnią ich efekt – Alicja Stefaniak, Group Account Director w agencji GetHero.
2,1 mln użytkowników w Polsce
Wprowadzanie nowych narzędzi przez firmę Bytedance jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie marketerów platformą. Zgodnie z najnowszymi danymi TikTok ma w Polsce miesięcznie 2,1 miliona aktywnych użytkowników, a łączna ilość wyświetleń filmów każdego miesiąca przekracza już 6 miliardów.
Źródło: informacja prasowa GetHero