reklama
Twoja marka też może dotrzeć z przekazem reklamowym do kilkunastomilionowej grupy polskich graczy i fanów e-sportu! Dowiedz się, jak zbudować strategię komunikacji opartą o ich potrzeby i motywacje, jak współpracować z gamingowymi influencerami i drużynami oraz jak zaistnieć na turniejach w e-sportowym świecie.
O tym podczas konferencji IAB HowTo: Level up your brand with Esports and Gaming opowiedzą najlepsi branżowi eksperci. Druga edycja wydarzenia obowiązkowego dla wszystkich zainteresowanych profesjonalnym wykorzystaniem e-sportu i gamingu już 6 lutego w Warszawie.
Tematyka najbliższego IAB HowTo
Konferencja IAB HowTo: Level up your brand with Esports and Gaming to wyjątkowe wydarzenie IAB Polska, które tworzą wspólnie eksperci z branży gamingowej, w tym przedstawiciele domów mediowych, agencji marketingowych i wydawcy gier komputerowych. W oparciu o swoje doświadczenie i praktyczne przykłady, opowiedzą jak marki, również te niezwiązane z e-sportem i gamingiem, mogą nie tylko się pokazać, ale naprawdę się w tym świecie rozwinąć.
– W 2019 roku podczas Fornite World Cup ustanowiona została rekordowa pula nagród – 30 milionów dolarów. Kilka tygodni później rekord ten został pobity przez turniej The International 2019 w grze Dota 2 – 34 miliony dolarów. To pokazuje, jak szybko wzrasta wartość, także marketingowa, świata e-sportu i gier. Widzimy wyraźnie, jak również na rodzimym rynku systematycznie wzrasta zainteresowania marek dotarciem do tej grupy. Ponad 16-milionowa społeczność polskich graczy to jednak nadal ogromny marketingowy potencjał do zagospodarowania. O tym, jak skutecznie go wykorzystać powiemy podczas IAB HowTo: Level up your brand with Esports and Gaming.- mówi Szymon Kubiak, head of business w drużynie esportowej devils.one, Kinguin Poland Sp. z o.o., szef Grupy Roboczej IAB Gry i Esport.
Pięć bloków tematycznych
Wydarzenie podzielone jest na 5 bloków tematycznych – poziomów, podczas których uczestnicy krok po kroku dowiedzą się, jak profesjonalnie wykorzystać gaming i e-sport do celów biznesowych swoich marek:
- LEVEL 1: Początek przygody to wystąpienia dotyczące tworzenia gier, budowania społeczności i rozwijania gry pod kątem e-sportu i gaming.
- LEVEL 2: Bohaterowie – ten blok poświęcony będzie gwiazdom gamingu i e-sportu.
- LEVEL 3: Pole bitwy – tu nasi eksperci kompleksowo opowiedzą o tym, jak z rozmachem zorganizować turniej e-sportowy na najwyższym poziomie oraz jak przeprowadzić profesjonalną transmisję z rozgrywek. Nie zabraknie case studies, m.in. z rozgrywek FIFA.
- LEVEL 4: Next level – w tym bloku skupimy się na gamingowych trendach w najbliższych latach zarówno w Polsce, jak i na świecie.
- EPILOG: Napisz własną historię – zwieńczeniem konferencji będą praktyczne wystąpienia o tym, jak zdobytą wiedzę dostosować do potrzeb swojej marki – od budowania strategii komunikacji do wdrożenia konkretnych narzędzi.
Kto wystąpi podczas wydarzenia?
Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Kamil Górecki z Fantasyexpo, Szymon Kubiak z devils.one, Adrian Kostrzębski z ESL, Tomek Przeździecki i Maciej Boroń z Mediacom, Jacek Jankowski z Wirtualna Polska Media, Paweł Kowalczyk z Ringier Axel Springer Polska, Łukasz Turkowski z Gameset, Krzysztof Rygiel i Karolina Kałużyńska z Monday, Arkadiusz Miegoń z Mexad Games, Natalia Skrzypek z Dentsu.
Dla kogo jest ta konferencja?
Konferencję adresujemy do przedstawicieli firm szukających nowych odbiorców, przede wszystkich marek niezwiązanych ze światem gamingu. Na wydarzenie zapraszamy marketerów szukających inspiracji i rozwoju, a także wszystkich odpowiedzialnych za organizację eventów i współpracę z influencerami. Świat gamingu i e-sportu to wciąż ogromne pole do marketingowego działania.
O IAB HowTo
Wydarzenie organizowane jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.
Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
Więcej informacji: https://howto.iab.org.pl/esport-gaming/
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.