reklama
Już wkrótce, 29 września konferencja Next Day – Consumer of the Future. Tematem przewodnim wydarzenia będzie konsument po pandemii i 360-stopniowe spojrzenie na jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację, na konsumpcji i stylu życia kończąc. Co czeka uczestników w ramach wydarzenia?
Program wydarzenia
Konferencja odbędzie się w czterech blokach: blok główny oraz trzy bloki tematyczne – Handel, Food Service, Media Marketing.
Wydarzenie będzie multikanałowe. Zaoferuje uczestnikom elastyczne kanały odbioru prezentowanych treści, takie jak:
Sesja live – podczas niej odbędą się rozmowy m.in. o tym, co będzie kluczowe na zmienionym wirusem rynku z punktu widzenia marketerów, mediów, detalistów i producentów FMCG oraz restauratorów.
Webinary live – w każdym z trzech bloków tematycznych: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa – z sesją Q&A.
Treści VOD – wyselekcjonowane materiały merytoryczne, dostępne wyłącznie po wykupieniu dostępu, do których będzie można wrócić w dowolnej chwili.
Pokonferencyjny raport – poszerzony o treści redakcyjne, analizy, wywiady i komentarze.
Takie połączenie pozwoli odbiorcom na 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby.
Prelegenci Next Day
Prelegentami konferencji będą liderzy ze świata biznesu, w tym:
- Piotr Grabowski, co-founder, FoodTech.ac;
- Maciej Herman, CEO, Lotte Wedel, z rynkiem FMCG związany od ponad 20 lat;
- Dawid Kaźmierczak, social media & PR director 180heartbeats Jung v. Matt, który doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych agencjach reklamowych oraz PR;
- Michał Kramarz, dyrektor w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Google for Startups;
- Michał Kreczmar, dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej, PWC, od ponad 20 lat w branży cyfrowej;
- Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu, Echo Investment;
- Maciej Otrębski, strategic partnerships manager, RoślinnieJemy;
- Marek Rudek, innovation business partner & director, Nielsen, od ponad 10 lat zajmuje się innowacjami, współpracując z największymi producentami w Europie Środkowo-Wschodniej;
- Marek Sypek, dyrektor generalny, Stock Polska;
- Grzegorz Wachowicz, head of sales and marketing, RTV Euro AGD;
- Michał Wolniak, president & head of advisory, VMLY&R, z branżą marketingową związany od 20 lat; założyciel europejskiego hubu sieciowej agencji reklamowej VMLY&R z holdingu WPP;
- Bartosz Ziółek, CEO, Amber Consulting, ma ponad 12-letnie międzynarodowe doświadczenie biznesowe w zakresie rozwijania start-upów na nowych rynkach, zwłaszcza na rynku chińskim.
Rzeczywistość po pandemii
Eksperci będą prezentować wpływ pandemii koronawirusa na konsumenta. Kim on będzie po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym” i „pokoronawirusowym” lękiem?
NEXT DAY to interaktywne wydarzenie skierowane do przedstawicieli kadry kierowniczej, przedsiębiorców i inwestorów z całej polski. Uczestnicy konferencji, wykupując pełny dostęp, otrzymają ponad 10 godzin wysoce merytorycznych wystąpień i dyskusji, zapoznają się z biznesowymi metatrendami i kreatywnymi rozwiązaniami. Zaprezentowane inspiracje będą ich skłaniać do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych.
Organizatorzy
– Trwająca pandemia już zmieniła nasze życie, ale jej ogólny wpływ na sposób prowadzenia działalności nie został jeszcze w pełni doceniony. Jak mocno kryzys uderzy w gospodarkę? Jak powinniśmy się dostosować do nadchodzących zmian? Ludzie potrzebują wskazówek, spostrzeżeń i inspiracji bardziej niż kiedykolwiek – mówi Michalina Szczepańska, redaktor naczelna miesięcznika „Handel”. – NEXT DAY to prezentacja najbardziej obiecujących i przełomowych trendów. Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak najwyższe kierownictwo z rodzimego podwórka radzi sobie z wyzwaniami dnia dzisiejszego i jutra – dodaje Szczepańska.
Konferencja jest realizowana przez zespół doświadczonych dziennikarzy wydawnictwa VFP Communications Ltd., które jest częścią niemieckiego koncernu Deutscher Fachverlag – jednego z największych dostawców informacji branżowych w Niemczech i w całej Europie. VFP Communications jest wydawcą miesięczników i portali branżowych: „Media Marketing Polska”, MMPonline, „Food Service”, OuiChef.pl, „Handel” i handelextra.pl.
Więcej informacji dostępnych na stronie https://nextdaysummit.pl/
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.