X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Swipe up do linku na LinkedIn jednak nie dla wszystkich. Serwis dał dwa warunki

LinkedIn oficjalnie wprowadził już opcję dodania linku przesuwnego w Stories. Niestety, na tę chwilę nie jest ona dostępna dla wszystkich.

Swipe up do linku na LinkedIn jednak nie dla wszystkich. Serwis dał dwa warunkiźródło: shutterstock.com

reklama


Stories na LinkedIn się rozwija. Co więcej, przejście z informacji ze Stories do innego linku, za pomocą przesunięcia w górę palcem, miało być dostępne dla wszystkich. Niestety, serwis postawił dwa warunki, które musi spełnić użytkownik, aby móc korzystać z takiego rozwiązania.

Swipe up wchodzi do gry

Stories zawitało już na wszystkie popularne media społecznościowe. Nie mogło go zatem zabraknąć również na LinkedIn i od niedawna użytkownicy mogą korzystać z tej możliwości. W czerwcu natomiast, pojawiły się informacje, jakoby do Stories, każdy użytkownik mógł dołączyć, tzw. link przesuwny. Medium zdecydowało jednak inaczej. I pomimo tego, że opcja Swipe up została już wprowadzona, nie jest ona dostępna dla wszystkich.

Jak widać w poście, który udostępnił na swoim koncie na Twitterze Matt Navarra, wprowadzone przez LinkedIn rozwiązanie niewiele będzie się różnić od tego, które znamy, np. z Instagrama. W tym przypadku bowiem również dostajemy możliwość odesłania obserwujących nas użytkowników do konkretnego adresu URL Ale to nie wszystko. Będziemy mogli również zobaczyć informacje dotyczące kliknięć, a raczej przesunięć w górę.

LinkedIn niczym Instagram

Dla tych, którzy już teraz zacierają z zadowolenia ręce, musimy tutaj nico ostudzić entuzjazm. Serwis postanowił bowiem dać możliwość wykorzystania tej opcji dla stron na LinkedIn i tych członków, którzy posiadają co najmniej 5000 połączeń lub obserwujących. I chociaż wydaje się to nieco dziwne, ponieważ serwis ten powstał z zupełnie innym zamysłem niż, np. Instagram. Chociaż i tak są pewne ograniczenia względem swipe up. Warto bowiem zauważyć, że z takiego rozwiązania mogą jedynie korzystać użytkownicy, których liczba followersów przekracza 10 000 osób.

Powinniśmy jednak dość przychylnym okiem spojrzeć na wprowadzoną przez serwis opcję, gdyż może ona pomóc w rozwoju profili firmowych, jak również własnej marki osobistej. A ponieważ popularność Stories nie spada, a wręcz cały czas wzrasta, nic w tym dziwnego, że również serwis taki jak LinkedIn postawił na tę formę przekazu.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail