X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

YouTube zaprezentował najpopularniejsze filmy wideo mijającego roku

YouTube zaprezentował najpopularniejsze filmy wideo mijającego roku

reklama


Piosenka „Friday” i wykonująca ją 14-letnia Rebecca Black zebrały masę krytyki. Nie da się ukryć, że w dużym stopniu przyczyniła się ona do tego, że teledysk obejrzało na YouTube łącznie ok. 167 milionów użytkowników serwisu, czyniąc go najpopularniejszym w tym roku, a jednocześnie jednym z najczęściej oglądanych w historii. Zaznaczmy, że w tym rankingu nie uwzględniono teledysków artystów nagrywających dla wielkich wytwórni, dla których sporządzono osobną kategorię.

Jeśli kogoś zdziwi liczba wyświetleń pod klipem “Friday”, przypominamy – wcześniej teledysk udostępniony był za pośrednictwem innego konta, jednak po roszczeniu dotyczącym praw autorskich, zgłoszonym przez młodą piosenkarkę (albo, co bardziej prawdopodobne, jej wytwórnię) administracja YouTube usunęła film z serwisu. Dopiero we wrześniu pojawił się ponownie, już na oficjalnym koncie wokalistki. Od tego czasu zanotował ponad 12 milionów wyświetleń. Jednocześnie, przypomnijmy że imię i nazwisko piosenkarki okazało się być najczęściej wyszukiwaną frazą w wyszukiwarce Google, o czym informowaliśmy przedwczoraj.

Drugie miejsce przypadło filmikowi z „gadającym” psem, któremu właściciel opowiada o tym co zrobił z jedzeniem (ponad 74 mln wyświetleń).

Podium zamyka parodia Jacka Sparrowa, głównego bohatera „Piratów z Karaibów”, autorstwa amerykańskich komików z grupy The Lonely Island (60 mln wyświetleń).

To jednak nie jedyne zestawienie o jakie pokusił się serwis, bowiem zaprezentowano również listę 10-ciu najpopularniejszych teledysków muzycznych. To one generują zdecydowanie największą liczbę wyświetleń na YouTube. Zwyciężyła Jennifer Lopez, z klipem „On The Floor” (453 mln wyświetleń).

Drugie miejsce przypadło zespołowi LMFAO i teledyskowi do piosenki “Party Rock Anthem” (325 mln).

Na 3. pozycji uplasował się Bruno Mars z przebojem “The Lazy Song” (249 mln).

W tym miejscu znajdziecie obydwa rankingi, jak również oś czasu, która zawiera najpopularniejsze filmy wideo w poszczególnych miesiącach. Poniżej krótki filmik z udziałem Rebeki Black podsumowujący 2011 rok na YouTube.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SmnkYyHQqNs

  • Parabola

    jakim cudem ta panna zdobyła 1 miejsce?

  • Adrian

    garminpoi.pl

    fotoradary dla map garmina

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail