Z tego artykułu dowiesz się:
1) Jak możesz zaplanować swój rozwój w digital marketingu i skąd czerpać wiedzę.
2) Dlaczego wiedza z takich obszarów jak design thinking, service design czy kompetencje facylitatorskie mogą pomóc Ci w codziennej pracy, nawet jeżeli pracujesz w dziale marketingu, HR czy jako freelancer.
3) Jak struktura kursów Socjomanii, oparta na gotowych ścieżkach rozwojowych, ułatwia podjęcie decyzji o kierunku rozwoju i zdobycie kompleksowej wiedzy w wybranym obszarze.
4) Jak zdobyć certyfikaty potwierdzające kompetencje w digital marketingu, social media marketingu, service design czy design thinking.
5) Dlaczego przekrojowa wiedza i umiejętność „łączenia kropek” jest istotna w rozwoju kariery.
Wakacyjny Karnet Open na wiedzę to limitowana oferta, dzięki której otrzymasz dostęp do wszystkich autorskich kursów Socjomanii w cenie 1000 zł netto (dostęp do 31.08.2023). Cena regularna wszystkich kursów to łącznie ponad 12 000 zł.
Jeżeli interesuje Cię rozwój w takich obszarach jak Social Media Marketing, Reklama w mediach społecznościowych, budowanie marki osobistej na LinkedInie, Service Design, Design Thinking, projektowanie ścieżek klientów (Customer Journey) i inne, to ta propozycja jest dla Ciebie!
Czy Karnet jest dla Ciebie?
Karnet na Wiedzę to świetne rozwiązanie dla wszystkich osób, chcących rozwijać się w kierunku digital marketingu, projektowania usług, prowadzenia spotkań i warsztatów online, budowania marki osobistej, czy social sellingu.
Karnet Open na Wiedzę będzie idealnym wyborem dla:
- Specjalistów ds. marketingu, którzy mogą pogłębić i poszerzyć wiedzę, zdobyć nowe kompetencje i proponować bardziej kompleksowe rozwiązania.
- Menadżerów, którzy zdobędą kompetencje, ułatwiające zrozumienie specyfiki pracy zespołu i kontakt z podwykonawcami.
- Pracowników agencji marketingowych, którzy chcą oferować swoim klientom bardziej kompleksowe rozwiązania i usługi.
- Sprzedawców i handlowców, którzy zdobędą wiedzę na temat social sellingu i wykorzystania LinkedIna w działalności biznesowej.
- Przedstawicieli wolnych zawodów i freelancerów, którzy chcą pozyskiwać nowych klientów poprzez budowanie marki osobistej.
- Trenerów i edukatorów, którzy nauczą się lepiej prowadzić spotkania online, promować swoje usługi i budować markę osobistą.
Oto pięć powodów, dlaczego warto dołączyć do kursów online Socjomanii.
Po pierwsze: różnorodność tematów
Wiedza z różnych obszarów przydaje się niezależnie od tego, czy pracujesz w marketingu, sprzedaży, czy HR, czyli tam, gdzie masz kontakt z różnymi osobami, działami i często bardzo odmiennymi perspektywami.
Socjomania jako firma konsultingowa pracuje na styku kilku działów, współpracując z zarządami, marketing/HR managerami, czy specjalistami w swoich dziedzinach, dzięki czemu ma dużo szerszą perspektywę na wyzwania, z jakimi mierzą się osoby na różnych stanowiskach. To, co łączy wszystkie wymienione osoby to fakt, że szersza perspektywa pozwala lepiej wykonywać codzienne obowiązki. Przydaje się podczas zarządzania i kontrolowania pracy zespołu, ułatwia kontakt z podwykonawcami, a także pozwala wygenerować bardziej efektywne rozwiązania.
Martyna Tarnawska, Digital Innovation Lead w Socjomanii, która początkowo specjalizowała się w tematyce digital marketingowej, zauważa, że nowe kompetencje pozwalają projektować kompleksowe rozwiązania, które lepiej odpowiadają na wyzwania, z którymi mierzą się klienci Socjomanii.
Przełomowe było dla mnie zrozumienie, że sam marketing to za mało, by pomagać moim klientom rozwiązywać holistycznie ich biznesowe problemy. Znalazłam świetny kompas w tym, jak działać, dzięki projektowaniu biznesowemu. Metodyka Service Design dała mi konkretną wiedzę i kompetencje do projektowania usług i lepszego analizowania doświadczeń klientów. Zaś postawa i narzędziownik Design Thinking pozwolił mi jako marketerce prowadzić kompleksowe warsztaty z generowania pomysłów, lepiej identyfikować problemy konsumentów i szybciej szukać na nie rozwiązań – opowiada Martyną Tarnawska.
W Karnecie Open na Wiedzę zyskujesz dostęp zarówno do kursów z zakresu digital marketingu, jak i projektowania usług, facylitacji online, pracy hybrydowej, czy design thinking. Dzięki temu możesz znacznie poszerzyć swoją perspektywę i otworzyć się na nowe rozwiązania.
Po drugie: bloki rozwojowe
Częstym wyzwaniem związanym z rozwojem kompetencji jest: od czego zacząć oraz co dalej. Część kursów to zaprojektowane ścieżki, które ułatwiają podjęcie decyzji o kierunku rozwoju i zdobycie kompleksowej wiedzy w danym obszarze.
Serwisy Społecznościowe + Reklama na Facebooku i Instagramie to ścieżka dla osób, które chcą zdobyć przekrojową wiedzę na temat mediów społecznościowych: od podstaw tworzenia strategii social mediowej, poprzez poznanie specyfiki poszczególnych platform i taktyk skutecznego działania, po znajomość systemu reklamowego Meta, umiejętność tworzenia, optymalizowania i analizowania kampanii reklamowych.
LinkedIn + Social Selling to ścieżka dla tych, którzy chcą poznać skuteczne taktyki komunikacji (zarówno z poziomu profilu osobistego, jak i company page’a) oraz dowiedzieć się jak zwiększyć sprzedaż poprzez komunikację personalną (Personal Branding) w mediach społecznościowych.
Design Thinking + Service Design + Customer Journey to propozycja dla tych, którzy zainteresowani są projektowaniem usług i analizowaniem doświadczeń klienta.
Facylitacja Online + Mural & spotkania interaktywne dla praktyków to pakiet pozwalający na lepsze zaplanowanie i przeprowadzenie wirtualnych spotkań, szkoleń, czy warsztatów.
Zobacz przykładową lekcję z kursu Serwisy Społecznościowe:
LEKCJA_8_10 from Socjomania on Vimeo.
Po trzecie: dostęp do platformy online – rozwijasz się w dowolnym czasie i samodzielnie decydujesz o tematach
Karnet Open na Wiedzę zapewnia dostęp do platformy online, na której znajdziesz kilkanaście autorskich kursów Socjomanii, dotyczących marketingu, projektowania usług, social sellingu, facylitacji, czy pracy hybrydowej. To nie tylko różnorodność tematów, ale też formatów, ułatwiających przyswojenie informacji.
Zyskując dostęp do kilkunastu kursów, masz okazję je przetestować i wybrać te, które są najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb i stojących przed Tobą wyzwań. Możesz skorzystać z naszych sugestii, czyli tematycznych pakietów kursów lub samodzielnie zaprojektować własną ścieżkę rozwojową.
Otwarty umysł, wiedza z różnych dziedzin i umiejętność łączenia kropek to cenione kompetencje wśród marketerów. Zwraca na to uwagę Monika Drabczyńska, Digital Marketing Lead w Socjomanii, która poza kompetencjami z digital marketingu, wykorzystuje w swojej codziennej pracy także warsztat facylitatorski i podejście design thinking.
Kiedyś usłyszałam, że marketer to „a jack of all trades”, czyli taki majster do wszystkiego i tak właściwie czasami się czujemy. Najważniejsze to być na bieżąco z tym, co dzieje się wokół nas i dostosowywać zmieniające się otoczenie do naszego biznesu – podkreśla Monika Drabczyńska.
Z kolei Szymon Lisowski, CEO Socjomanii, autor wybranych kursów i ekspert w zakresie strategii oraz performance marketingu dodaje: Strategiczne i holistyczne podejście ma ogromne znaczenie, jeżeli mówimy o efektywności działań. Nie wystarczy posiąść wiedzę narzędziową i umiejętność obsługi konkretnych narzędzi reklamowych (chociaż jest ona oczywiście niezbędna). Istotne jest również umieszczenie tych ekosystemów w szerszym kontekście mapy marketingowej marki czy marketing mix.
Wygodny dostęp do platformy online umożliwia zdobywanie wiedzy w dowolnym miejscu i w dogodnym czasie. Platforma posiada wtyczkę społecznościową, umożliwiającą zadawanie pytań autorom kursów. Dodatkowo po ukończeniu wybranych kursów i pomyślnym zdaniu testów podsumowujących, możesz uzyskać certyfikat, poświadczający zdobyte kompetencje.
Po czwarte: kursy nagrywane przez praktyków
Wiedza, którą dzielą się w swoich kursach konsultanci Socjomanii poparta jest ich wieloletnim doświadczeniem i współpracą z różnymi branżami. Nie są to akademickie wykłady, ale kursy przygotowane z myślą o ich praktycznym zastosowaniu.
Poza specjalizacją w określonych dziedzinach digital marketingu, trenerzy Socjomanii posiadają także mocne osadzenie biznesowe, strategiczne podejście i szeroki ogląd na działania marketingowe. Szymon Lisowski zwraca uwagę na to, w jaki sposób różnorodność doświadczeń i znajomość wielu narzędzi marketingowych wypływa na codzienną pracę:
Holistyczne podejście pozwala spojrzeć na ekosystem reklamowy w kontekście innych kanałów marki. Reklama na Facebooku, Instagramie czy w Google nie działa w izolacji – musi współgrać i integrować się z innymi elementami strategii marketingowej, takimi jak strona internetowa, media społecznościowe, kampanie e-mailowe itp. Tylko wtedy możemy stworzyć spójne i zharmonizowane doświadczenie marki dla naszych klientów.
Praktyczne, mocno biznesowe podejście widać też w samych kursach, które poza skutecznymi taktykami działania, zawierają także case studies, wywiady z klientami Socjomanii, czy ćwiczenia, umożliwiające przetestowanie wiedzy w praktyce.
Po piąte: materiały dodatkowe
Karnet Open na Wiedzę zapewnia dostęp do kilkunastu autorskich kursów Socjomanii, które różnią się nie tylko tematyką, ale także różnorodnością wykorzystywanych formatów. Poza klasycznymi lekcjami wideo, w kursach znajdziesz także lekcje w formie podcastów, artykułów, prasówek, czy ćwiczeń pozwalających na zdobycie i utrwalenie zdobytej wiedzy.
Dodatkową wartością, jaką niosą kursy, są liczne materiały uzupełniające: prezentacje szkoleniowe, szablony do pobrania i wykorzystania, dostęp do zamkniętych grup na Facebooku i LinkedIn, czy notatki w formie tekstowej. W zależności od wybranej tematyki kursu materiały przybierają różną formę.
Zdobądź dostęp do Karnetu Open na Wiedzę
Oferta jest ograniczona czasowo, dlatego warto spieszyć się z podjęciem decyzji o zakupie karnetu. Im szybciej zdecydujesz się na zakup Karnetu, tym dłużej możesz cieszyć się dostępem do platformy i kilkunastu kursów online.
Opinie o kursach online Socjomanii:
Polecam! Szymon krok po kroku tłumaczy ABC Facebooka Ads, od konfiguracji konta w Menadżerze Reklam do zaawansowanych ustawień kampanii reklamowych. Kurs bez zbędnych ogólników, same konkrety, jest podzielony na wygodne moduły, dzięki czemu można od razu przejść do interesujących nas tematów. Jednym słowem: polecam!
Sylwia Wełna, Specjalistka ds. Mediów Społecznościowych i Kontaktów Online z Klientem, BLANCA suknie ślubne
Przerobiłam kurs online i mam bardzo pozytywne wrażenia. Całość profesjonalna i przekazywana w przystępny, zrozumiały sposób, wiele praktycznych wskazówek, z których od razu można skorzystać. Bardzo dobrze słucha się prowadzącego!
W moim odczuciu to kurs zarówno dla osób, które zaczynają przygodę z reklamami na Facebooku i Instagramie, jak również dla tych, którzy już działają mocniej w tematach.
Świetnie, że można powrócić do nagrań i odświeżyć informacje, bo nie sposób od razu zapamiętać ogromu przekazanej wiedzy w tym kursie.
Danuta Rzeźnik, PR & Social Media Project Manager, COVEBO WORK OFFICE
Okres wakacyjny stanowi doskonałą okazję do rozwijania nowych bądź poszerzania istniejących umiejętności. Wykorzystując ten czas, zainwestowałam w specjalny pakiet kursów oferowany przez Socjomanię. Kompendium wiedzy składające się aż z 16 kursów jest imponujące. Na dzień dzisiejszy, udało mi się ukończyć dwa z nich, ale wakacje wciąż trwają.
Jednym z kursów wartych uwagi w moim mniemaniu jest „Planowanie Strategii Digital”. Jest to zestawienie kluczowych zasad tworzenia efektywnej strategii komunikacji w cyfrowym świecie – narzędzia, które obecnie każda firma powinna mieć w swoim arsenale. Kurs prowadzi uczestników przez wszystkie etapy tworzenia kampanii. Szczególne nacisk kładzie na analizę sytuacji zarówno przed wprowadzeniem w życie naszej strategii, jak i po jej wdrożeniu. Właściwe zrozumienie i wykorzystanie tych elementów jest kluczowe, lecz często zapominane w gorączce walki o sukces kampanii. Bez wątpienia, jest to konieczne przypomnienie o aspektach, które nierzadko umykają naszej uwadze, a są nieodzownym elementem skutecznego marketingu. Dodatkowo ogromna liczba polecajek, extra materiałów, linków i artykułów stanowi solidną bazę wiedzy na kolejne miesiące. Naprawdę polecam.
Karolina Kępska, Product Marketing Manager, Rynek Szkolny i National Geographic Learning Polska, Nowa Era
Socjomania – firma konsultingowa działająca na rynku od 2012 roku. Konsultanci Socjomanii przeprowadzili ponad 120 projektów strategicznych i badawczych, a także ponad 50 procesów i warsztatów optymalizujących produkty i usługi firm metodyką service design. Przeszkolili ponad 3 000 organizacji w tym m.in. Biedronkę, Orange, Ringier Axel Springer Polska, Lasy Państwowe, Siemens, Velux, czy Kupiec. Z platformy e-learningowej Socjomanii skorzystało już ponad 6 000 osób. Socjomania jest jedynym oficjalnym partnerem Digital Marketing Institute w Polsce.