reklama
Pod koniec stycznia media obiegła wieść o tym, że Facebook otwiera biuro w Warszawie. Zanim jednak rozpocznie się rekrutacja do polskiego oddziału firmy, gigant poszukuje pracowników władających językiem polskim do swoich biur w Irlandii i Wielkiej Brytanii.
Jak informuje serwis Praca.pl, rekrutacja obejmuje cztery stanowiska – dwa zlokalizowane będą w Dublinie (Brand Specialist i Client Partner), a dwa w Londynie (Head of Sales i Client Partner). Wszystkie stanowiska związane są z budowaniem strategii sprzedaży i rozwoju produktu na polskim rynku. Facebook poszukuje pracowników doświadczonych, o kompetencjach managerskich, którzy doskonale znają rynek reklamy i mediów w Polsce.
Kto ma szansę na pracę?
Przede wszystkim poszukiwane są osoby związane z rynkiem reklamy i mediów, które do tej pory pracowały w domach mediowych, agencjach reklamowych i interaktywnych, które mają duże doświadczenie w zakresie sprzedaży, są zainteresowane social media, rozumieją ich potencjał i znają polski rynek mediowy.
Według serwisu GlassDoor, Facebook jest najlepszym miejscem pracy w sektorze IT. W rankingu Best Places to Work, w którym bierze się pod uwagę zdanie pracowników firmy, w 2011 roku Facebook zdobył pierwsze a w 2012 roku trzecie miejsce spośród wszystkich firm biorących udział w badaniu. Zdetronizował wszystkie firmy z branży IT, takie jak Google czy Apple.
Źródło: Praca.pl
- Pracownik