Autor: Grzegorz Miłkowski, 29/11/2010 biznes, firma, marka, marketing, media społecznościowe, raport, social media, Social Media Brand Index 2010, Think Kong Raporty
Największe marki w Polsce wydają na działania w społecznościach niewielką część budżetów. Ponad połowa opiekę nad profilami powierza agencjom. Również ponad połowa brand managerów nie prowadzi pomiaru efektywności swoich działań.
Autor: Grzegorz Miłkowski, 15/11/2010 InPost, Paczkobranie, Paczkomaty, Tomasz Olejnik, WeAreMedia Mobile
WeAreMedia wypowiedziała umowę o współpracy spółce InPost. Agencja była odpowiedzialna za komunikację marek InPost i Paczkomaty 24/7 w mediach społecznościowych. Przygotowała również dwie aplikacje konkursowe w serwisie Facebook.
Autor: Redakcja, 12/11/2010 biznes, Facebook, fan page, firma, like page, marketing, promocja, reklama, social media W praktyce
Facebook, jako absolutny lider wśród portali społecznościowych, przyciąga do siebie miliony internautów, stając się niezwykle efektywną platformą do kontaktu firm z klientami. W serwisie promować może się każdy, a stworzenie strony na Facebooku jest bezpłatne i bardzo proste.
Autor: Grzegorz Miłkowski, 10/11/2010 Epuls, Facebook, marketing, media społecznościowe, Nasza Klasa, reklama, social media, społeczność, Twitter, YouTube Raporty
Autor: Redakcja, 30/10/2010 aplikacje, Facebook, inwigilacja, ochrona danych, profil na facebooku, prywatność, prywatność na facebooku, social media W praktyce
Obecność na Facebooku stała się dla wielu synonimem korzystania z internetu. Ale nie zachowując tam ostrożności, narażamy się na inwigilację często bardzo prywatnych sfer naszego życia. Warto wiedzieć, że możemy się przed tym chronić i kontrolować informacje, jakie udostępniamy inni.
Autor: Redakcja, 25/10/2010 Budweiser, Czechy, Drevny Kocur, Facebook, kampania, Pride&Glory Case study
Jak przetłumaczyć tytuł kultowego filmu „Dirty dancing”? Otóż jest to: „Utytłana potancovka”. Jak nazwać po czesku filmowy hit Jamesa Camerona „Avatar”? Według fanów Drevnego Kocura: „Nebeske Kitayce”. Jak po czesku brzmiałby tytuł przygód Indiany Jonesa? Nowe tłumaczenie to: „Cvany Hopek Od Wykopek”. Podczas kampanii Budweisera kreatywność internautów w tworzeniu obrandowanego contentu była ogromna.
Autor: Redakcja, 10/10/2010 case study, InPost, Paczkobranie, Paczkomaty, WeAreMedia Case study
Kampania Paczkobranie zrealizowana przez WeAreMedia.pl to niepobity do tej pory rekord w przestrzeni polskiego Facebooka. Ponad 320 tys. internautów uległo poleceniu „Wskaż skrytkę i odbierz nagrodę w Paczkomacie”.
Autor: Grzegorz Miłkowski, 01/10/2010 Facebook, media społecznościowe, monitoring, monitoring mediów, monitorowanie mediów, Press-Service, social media Marketing
Monitoring najpopularniejszego wśród internautów serwisu społecznościowego – Facebooka oraz mikroblogów – Twittera i Blipa jako pierwsza na polskim rynku zaoferowała agencja informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.