X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Newsroom

Branża turystyczna na Facebooku

branza-turystyczna-na-Facebooku-lipiec2017_dane-NapoleonCat

Internet jest istotnym miejscem dla branży turystycznej. Właśnie tam najczęściej szukamy ofert wakacyjnych oraz miejsc wartych odwiedzenia. Dotyczy to także mediów społecznościowych, które wręcz zmieniły wymiar podróżowania. Jakie turystyczne profile odwiedzamy najczęściej? Odpowiedź w najnowszym rankingu NapoleonCat.

Kserkop nowym klientem ContentHouse

kserkop-verysmall

Kserkop to firma z tradycjami i lider na rynku poligraficznym. Istnieje od ponad 30 lat roku i ciągle rozwija się w zakresie dystrybucji urządzeń drukujących oraz poligrafii. Za prowadzenie działań content marketingowych odpowiedzialna jest agencja ContentHouse.

Miejsce DOOH na polskim rynku reklamowym

OOH-photo

Wyniki najnowszego badania Ocean Outdoor mówią że 88 procent badanych specjalistów ds. reklamy z całego świata widzi w działaniach DOOH największy potencjał. Tuż za nim jest mobile i VOD. Co sądzą o tym eksperci z Polski? Gdzie widzą największy potencjał? Odpowiedź w poniższym artykule

Agencja Synertime zajmie się działaniami PR dla Squli

platformaedukacyjna2

Squla – innowacyjna, międzynarodowa platforma edukacyjna – powierzyła obsługę w zakresie media relations, działań edukacyjnych, pozycjonowania ekspertów oraz relacji z blogerami agencji Synertime, warszawskiej firmie PR specjalizującej się m.in. w PR edukacyjnym i działaniach CSR.

Zmiany i wzmocnienia w Adexon

foto

Od czerwca do sieci reklamy Adexon dołączył Andrzej Goleta, który objął stanowisko Digital Marketing Specialist. Jednocześnie w strukturach firmy awansował Mariusz Wojtkowiak, powiększając tym samym grono Account Managerów.

Nowa twarz NapoleonCata

Ostatnie miesiące były dla NapoleonCata czasem intensywnych zmian. Dziś firma przeszła kolejną istotną transformację. Tym razem chodzi o ‘nową twarz’ spółki, czyli odświeżoną identyfikację wizualną marki.

Rewolucja w zasadach ochrony danych osobowych

KRW_05972

W 2018 roku wejdą w życie przepisy unijne, które znacząco zmodyfikują zasady ochrony danych osobowych. Na podmioty je przetwarzające nałożonych zostanie szereg nowych obowiązków. Na czym polegać będą najważniejsze zmiany?

REWOLUCJA W ZASADACH OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

KRW_05972

W 2018 roku wejdą w życie przepisy unijne, które znacząco zmodyfikują zasady ochrony danych osobowych. Na podmioty je przetwarzające nałożonych zostanie szereg nowych obowiązków. Na czym polegać będą najważniejsze zmiany?

Cross devices w modelu programmatic

cross

Polacy spędzają w sieci ponad 6 godzin, z czego 4,4 godz. na desktopie, a 1,3 godz. na urządzeniach mobilnych – tak wynika z opublikowanego w 2016 roku raportu We are social. Od zeszłego roku liczba użytkowników mobilnych mogła znacznie wzrosnąć. Jednak nie znaczy to, że Polacy mniej czasu spędzają na desktopie. Surfowanie po Internecie rozkłada się równomiernie na kilka urządzeń, w zależności od tego gdzie akurat przebywamy. Jak wykorzystać ich moc reklamową?

Katalog marzeń z pierwszą akcją #chcętoprzeżyć

Na początku czerwca ruszyła pierwsza akcja wizerunkowa Katalogu Marzeń – online’owego serwisu prezentowego, który oferuje zakup różnego rodzaju atrakcji, od skoku ze spadochronem, przez lot paralotnią czy jazdę Monster Truckiem. Hasło przewodnie akcji #chcętoprzeżyć, ma zwrócić uwagę i zachęcić uczestników do spełniania swoich marzeń.

Akcja Marwitalizacja wystartowała. Kampanię online przeprowadzi agencja digitalowa adCookie

Akcja-marwitalizacja

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Akcja Marwitalizacja. Tym razem projekt odbywa się pod hasłem „Kolory zdrowia” i ma wypromować świeże soki marki Marwit. Dietetycy, styliści i trenerzy fitness pomagają Polakom w walce o wymarzoną sylwetkę oraz dobre samopoczucie. Akcję wspierają również magazyny lifestyle’owe, m.in. Cosmpolitan, Joy i Shape. Za kampanię online odpowiada wrocławska agencja adCookie.

1 2 3 21