Autor: ŁubuDubu PR, 20/10/2025
Aleph, globalna sieć ekspertów cyfrowych oferująca innowacje na styku mediów i płatności, ogłosiła rozszerzenie strategicznego partnerstwa z Reddit, najbardziej ludzkim miejscem w internecie (the most human place on the internet). Dzięki ponad 100 000 społeczności i ponad 110 milionom aktywnych użytkowników dziennie, Reddit jest miejscem, w którym prawdziwi ludzie tworzą społeczności, uzyskują odpowiedzi, dzielą się pomysłami, dyskutują o życiu i udzielają porad.
Autor: ŁubuDubu PR, 20/10/2025
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, przygotowała dla marki Ambition (z portfolio firmy Dajar) kampanię reklamową wspierającą sprzedaż 2 linii produktowych kluczowych dla okresu wielkanocnego.
Autor: ŁubuDubu PR, 16/09/2025
Z raportu wynika, że znaczącą przewagę w Share of Voice (SOV) uzyskują marki, które zbudowały szerokie ekosystemy (jak np. Amazon, Google czy Microsoft) lub są dominującymi platformami usługowymi (np. Allegro czy OLX). Bardzo wysokie SOV mogą również osiągnąć marki specjalistyczne, takie jak np. XTB, LELO czy Vision Express.
Autor: Agencja Rokmates, 16/07/2025
Agencja influencer marketingu Rokmates odpowiada za realizację ogólnopolskiej kampanii samplingowej dla marki Carotina (Dante). W ramach działań 100 twórców parentingowych i lifestylowych zaangażuje swoje społeczności w poszukiwanie kilkuset sztuk darmowych produktów w przestrzeni miejskiej.
Autor: ŁubuDubu PR, 16/07/2025
Przedsiębiorstwo Produkcji Lodów Koral (PPL Koral) debiutuje ze swoimi markami lodów – Koral oraz Bracia Koral – na platformie Spotify, we współpracy z Aleph Poland. W ramach działań marketingowych na tej platformie równolegle toczyć się będą 3 kampanie. Skierowane do innych grup odbiorców będą promowały różne obszary oferty produktowej PPL Koral: „Miasteczko Koral”, „Grand G.O.A.T” oraz „Chwile, do których wracasz”.
Autor: ŁubuDubu PR, 16/07/2025
Polski oddział Aleph zorganizował na zlecenie Polsatu kampanię na Spotify promującą powracający po 9 latach na antenę program „Must Be The Music”. Polsat po raz pierwszy używa tej platformy muzycznej w swoich działaniach reklamowych.
Autor: Agencja Rokmates, 16/07/2025
Management agencji influencer marketingu Rokmates wzmocniło siedmiu twórców internetowych. Wśród nich są Glencu, Szumi i Marek Wita, czyli dwóch aktualnych i jeden były członek influencerskiej Grupy Thunder.
Autor: ŁubuDubu PR, 16/07/2025
W ramach działań związanych z kampanią agencja przygotowała m.in. pełną strategię, big idea, pomysły na aktywacje oraz szereg materiałów na potrzeby działań komunikacyjnych online (wideo 15-sekundowe i 6-sekundowe, kreacje Social Media na YouTube, Meta oraz TikTok a także materiały display). Aktywności w tych obszarach uzupełnione zostaną działaniami z obszaru influencer marketingu oraz PR.
Autor: Moto-Profil , 16/07/2025
ProfiAuto wybrało Influencera-Mechanika
Autor: Magnifico Marketing&PR Consultants , 16/07/2025
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych ponownie przyzna nagrody twórcom
i producentom za najlepsze filmy i fotografie reklamowe. Od 1 lipca br. można nadsyłać zgłoszenia do drugiej edycji CRAFTY - SPR Awards, wydarzenia w którym twórcy oceniają twórców.
Autor: Agencja Rokmates, 04/03/2025
W agencji influencer marketingu Rokmates utworzono działy Sales oraz Marketing & Strategy. Szeregi agencji zasilili natomiast Katarzyna Kowalewska, Michał Daszkowski, Karolina Pałka, Marlena Fac i Sylwia Rutkowska. Ponadto awansowali Krzysztof Sarna i Nikola Żybała.
Autor: ŁubuDubu PR, 21/02/2025
Firma Lorenz przedłużyła o kolejny rok współpracę z agencją Altavia Kamikaze + K2 w zakresie obsługi brandów: Lajkonik i Crunchips. Obie marki agencja obsługuje po wygranych przetargach – z brandem Lajkonik jest to już 4 rok nieprzerwanej współpracy, z Crunchips – drugi rok. Jednocześnie zakres współpracy agencji z klientem w 2025 r. poszerza się (bez przetargu) o obsługę dodatkowych 4 marek: NicNac\’s, Monster Munch, Curly oraz Lorenz.
Autor: ŁubuDubu PR, 21/02/2025
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem już 5 lat, od początku 2020 r., po wygraniu przetargu.
Autor: ContentHouse, 23/01/2025
Firma Hörmann i Tatrzański Związek Narciarski łączą siły, by nieść pomoc podopiecznym Fundacji Szczęśliwej Drogi. W styczniu w serwisie Allegro Charytatywni rozpoczęła się licytacja wyjątkowych przedmiotów i wydarzeń w ramach akcji charytatywnej „Skok do Życia”.
Autor: Agencja Rokmates, 22/01/2025
Management agencji influencer marketingu Rokmates zasiliło sześciu twórców internetowych. Należą do nich m.in. Fizjotherapist (388 tys. obserwujących na Instagramie), Bladii (935 tys. subskrybentów na YouTubie) czy Paula Mochtak (1,1 mln obserwujących na TikToku).