X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Newsroom

Positionly i UsabilityTools łączą siły

logo-white-bg

Positionly, startup oferujący narzędzie do monitorowania SEO, z początkiem grudnia br. połączył siły z UsabilityTools – platformą do optymalizacji konwersji oraz poprawy UX stron. Dotychczas firmy współpracowały ze sobą w modelu cross-sellingowym. Teraz pod marką Positionly mają oferować klientom rozwiązania w zakresie SXO.

Wiktor Orzeł awansuje w ContentHouse

Wiktor-Orzeł_ContentHouse_CH

Wiktor Orzeł awansował w strukturach agencji full service content marketingowej ContentHouse na stanowisko Content Managera. W ramach stanowiska będzie odpowiedzialny za zarządzanie redakcjami portali firmowych i e-magazynów.

10 przykazań skutecznej wyprzedaży dla e-commerce [INFOGRAFIKA]

kwanko_grafika

Aż 75% Polaków planuje zakupy podczas zimowych wyprzedaży. Coraz częściej decydują się jednak odwiedzić sklep internetowy, zamiast stacjonarnego. Co zrobić, by nowy rok rozpoczął się dla e-sklepu w możliwie najlepszy sposób? Specjaliści z Grupy Kwanko przedstawiają 10 przykazań dla e-commerce, jak podnieść swoją sprzedaż w okresie wyprzedaży.

Speckabki spotykają się w Krakowie

Kobieta-w-Biznesie_Aneta-Wątor

17 stycznia dziewczyny do zadań specjalnych, czyli krakowianki biorące biznes we własne ręce, spotkają się w ramach wydarzenia „Kobieta w biznesie”. Gościem specjalnym będzie Klaudia Pingot znana jako SpecBabka.

Marketing 2017 – co czeka nas wkrótce?

wykres_prognozy

Według prognoz GroupM, globalne wydatki na reklamę internetową osiągną w 2017 roku poziom 547 miliardów dolarów. To prawie o 4,4% więcej niż w poprzednim roku. Jakie zmiany czekają branże w 2017 roku? Oto prognozy ekspertów z firm marketingowych.

1 2 3 15