X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Aleph i Reddit rozszerzają współpracę na ponad 45 rynków na całym świecie

Aleph, globalna sieć ekspertów cyfrowych oferująca innowacje na styku mediów i płatności, ogłosiła rozszerzenie strategicznego partnerstwa z Reddit, najbardziej ludzkim miejscem w internecie (the most human place on the internet). Dzięki ponad 100 000 społeczności i ponad 110 milionom aktywnych użytkowników dziennie, Reddit jest miejscem, w którym prawdziwi ludzie tworzą społeczności, uzyskują odpowiedzi, dzielą się pomysłami, dyskutują o życiu i udzielają porad.

ASAP&ASAP realizuje kampanię wielkanocną dla marki Ambition

Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, przygotowała dla marki Ambition (z portfolio firmy Dajar) kampanię reklamową wspierającą sprzedaż 2 linii produktowych kluczowych dla okresu wielkanocnego.

Altavia Kamikaze + K2 publikuje raport dotyczący wyszukiwania wspomaganego AI

Z raportu wynika, że znaczącą przewagę w Share of Voice (SOV) uzyskują marki, które zbudowały szerokie ekosystemy (jak np. Amazon, Google czy Microsoft) lub są dominującymi platformami usługowymi (np. Allegro czy OLX). Bardzo wysokie SOV mogą również osiągnąć marki specjalistyczne, takie jak np. XTB, LELO czy Vision Express.

Koral we współpracy z Aleph debiutuje na Spotify, startują 3 kampanie

Przedsiębiorstwo Produkcji Lodów Koral (PPL Koral) debiutuje ze swoimi markami lodów – Koral oraz Bracia Koral – na platformie Spotify, we współpracy z Aleph Poland. W ramach działań marketingowych na tej platformie równolegle toczyć się będą 3 kampanie. Skierowane do innych grup odbiorców będą promowały różne obszary oferty produktowej PPL Koral: „Miasteczko Koral”, „Grand G.O.A.T” oraz „Chwile, do których wracasz”.

Altavia Kamikaze + K2 rusza z pierwszą kampanią dla Maybelline New York po wygranym przetargu

W ramach działań związanych z kampanią agencja przygotowała m.in. pełną strategię, big idea, pomysły na aktywacje oraz szereg materiałów na potrzeby działań komunikacyjnych online (wideo 15-sekundowe i 6-sekundowe, kreacje Social Media na YouTube, Meta oraz TikTok a także materiały display). Aktywności w tych obszarach uzupełnione zostaną działaniami z obszaru influencer marketingu oraz PR.

Lorenz poszerza współpracę z Altavia Kamikaze + K2 o 4 brandy

Firma Lorenz przedłużyła o kolejny rok współpracę z agencją Altavia Kamikaze + K2 w zakresie obsługi brandów: Lajkonik i Crunchips. Obie marki agencja obsługuje po wygranych przetargach – z brandem Lajkonik jest to już 4 rok nieprzerwanej współpracy, z Crunchips – drugi rok. Jednocześnie zakres współpracy agencji z klientem w 2025 r. poszerza się (bez przetargu) o obsługę dodatkowych 4 marek: NicNac\’s, Monster Munch, Curly oraz Lorenz. 

Sześciu nowych twórców w managemencie Rokmates

Management agencji influencer marketingu Rokmates zasiliło sześciu twórców internetowych. Należą do nich m.in. Fizjotherapist (388 tys. obserwujących na Instagramie), Bladii (935 tys. subskrybentów na YouTubie) czy Paula Mochtak (1,1 mln obserwujących na TikToku).

1 2 3 69