Autor: Agencja Rokmates, 04/03/2025
W agencji influencer marketingu Rokmates utworzono działy Sales oraz Marketing & Strategy. Szeregi agencji zasilili natomiast Katarzyna Kowalewska, Michał Daszkowski, Karolina Pałka, Marlena Fac i Sylwia Rutkowska. Ponadto awansowali Krzysztof Sarna i Nikola Żybała.
Autor: ŁubuDubu PR, 21/02/2025
Firma Lorenz przedłużyła o kolejny rok współpracę z agencją Altavia Kamikaze + K2 w zakresie obsługi brandów: Lajkonik i Crunchips. Obie marki agencja obsługuje po wygranych przetargach – z brandem Lajkonik jest to już 4 rok nieprzerwanej współpracy, z Crunchips – drugi rok. Jednocześnie zakres współpracy agencji z klientem w 2025 r. poszerza się (bez przetargu) o obsługę dodatkowych 4 marek: NicNac\’s, Monster Munch, Curly oraz Lorenz.
Autor: ŁubuDubu PR, 21/02/2025
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem już 5 lat, od początku 2020 r., po wygraniu przetargu.
Autor: ContentHouse, 23/01/2025
Firma Hörmann i Tatrzański Związek Narciarski łączą siły, by nieść pomoc podopiecznym Fundacji Szczęśliwej Drogi. W styczniu w serwisie Allegro Charytatywni rozpoczęła się licytacja wyjątkowych przedmiotów i wydarzeń w ramach akcji charytatywnej „Skok do Życia”.
Autor: Agencja Kreatywna 25wat , 22/01/2025
Agnieszka Sito objęła stanowisko Chief Operating Officer w agencji 25wat.
Autor: Agencja Rokmates, 22/01/2025
Management agencji influencer marketingu Rokmates zasiliło sześciu twórców internetowych. Należą do nich m.in. Fizjotherapist (388 tys. obserwujących na Instagramie), Bladii (935 tys. subskrybentów na YouTubie) czy Paula Mochtak (1,1 mln obserwujących na TikToku).
Autor: ŁubuDubu PR, 22/01/2025
Altavia Kamikaze + K2 wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na długofalową obsługę digitalową marki Żywiec i tym samym została wiodącą agencją digital tego brandu. Agencja zajmie się również obsługą komunikacyjną marki Męskie Granie. Jednocześnie Grupa Żywiec wybrała też drugą agencję digital – CUKIER, z którą będzie współpracować w ramach działań digital kierowanych do młodych dorosłych konsumentów.
Autor: Amooco Agency, 22/01/2025
Agencja kreatywna Amooco nawiązała strategiczną współpracę z marką Tefal, znanym producentem sprzętów domowych i kuchennych. Celem tej kooperacji jest tworzenie efektywnych kampanii marketingowych, które wspierają sprzedaż oraz angażują konsumentów w okresie przedświątecznym.
Autor: Agencja Rokmates, 15/01/2025
Management agencji influencer marketingu Rokmates zasiliło sześciu twórców internetowych. Należą do nich m.in. Fizjotherapist (388 tys. obserwujących na Instagramie), Bladii (935 tys. subskrybentów na YouTubie) czy Paula Mochtak (1,1 mln obserwujących na TikToku).
Autor: ŁubuDubu PR, 16/12/2024
Performance Group współpracuje z firmą LPP od października. Agencja wspiera markę Cropp wzmacniając jej obecność na platformie Discord.
Autor: Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową, 06/12/2024
Już 9 grudnia w Przylądku Nadziei odbędzie się wyjątkowe wydarzenie – „Choinkowe LOVE – Magia świąt w Przylądku Nadziei”. Tego dnia dzieci i gwiazdy wspólnie stworzą świąteczne dekoracje, które ozdobią choinkę przekazaną przez naszego długoletniego partnera, Choinkowy Las. To niezapomniane chwile pełne wzruszeń, przypominające, że święta to czas nadziei, wspólnoty i ciepła.
Autor: Monday Agencja Komunikacji, 13/11/2024
Najważniejsza zmiana regulacji prawnych dotyczących sprzedaży online dotyczy konieczności przekazywania danych sprzedawców prywatnych przez platformy sprzedaży do Krajowej Administracji Skarbowej (KAS)
Autor: ŁubuDubu PR, 08/11/2024
Aleph przygotował dla Santandera kampanię „Nie wierz w bajki” na Spotify – grupa docelowa to użytkownicy tej platformy w wieku 18-44 lat. Działania właśnie startują, potrwają do drugiej połowy listopada. Równolegle toczyć się będą również w radiu oraz w obszarze SEM. Całościowo za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Dentsu X.
Autor: ŁubuDubu PR, 05/11/2024
Reklamodawcy korzystając z rozwiązań pomiarowych DV, będą teraz mogli weryfikować jakość mediów w obszarze reklam wideo LinkedIn.
Autor: ŁubuDubu PR, 29/10/2024
Polski oddział Aleph Group przygotował na Spotify kampanię dla Flamin’ Hot, z portfolio PepsiCo. Kampania koncentruje się na podkreślaniu bliskiej współpracy Flamin’ Hot z raperem Kinnim Zimmerem. Za planowanie mediów dla tego marketera odpowiada Zenith.