X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Newsroom

Prognozuj i zarabiaj, czyli jak marketing predykcyjny wpływa na performance marketing?

marketing_predykcyjny_Kwanko

Już podczas zakupów Amazon przewiduje, czy klient kupi wybraną książkę. To magia, a może czytanie w myślach? Nie, to dogłębna znajomość użytkownika wykorzystana przez inteligentne i „uczące się” algorytmy danych, służące do symulowania różnych scenariuszy, w zależności od pozostawionego przez nich „internetowego” śladu aktywności.

Dobry mailing nie rdzewieje

StockSnap_RM676MH2KP

Informacje o darmowej dostawie, zniżkach czy czyszczeniu magazynów nie robią już na nas takiego wrażenia jak kiedyś. Co zrobić, żeby nasza oferta spotkała się z zainteresowaniem? Oto przykłady mailingów, które najlepiej trafiają do subskrybentów.

Monitoring Brand24 dostępny w NapoleonCat

jpg-

Platforma do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych NapoleonCat, w ramach swojej aplikacji, udostępniła dostęp do Brand24. Ta integracja pozwoli na monitoring internetu i zarządzanie działaniami w mediach społecznościowych z jednego miejsca.

Ranking najpopularniejszych hoteli na Facebooku w Polsce

najpopularniejsze-hotele-miejsca-noclegowe-na-Facebooku-w-Polsce_TOP10_dane-NapoleonCat_kwiecien2017

Wymarzony urlop poprzedzają tygodnie przygotowań. Największą uwagę poświęcamy wyborze hotelu. Oprócz sprawdzenia oferty danego obiektu szukamy opinii i rankingów internetowych. Z pomocą przychodzi NapoleonCat, który publikuje zestawienie najpopularniejszych hoteli i miejsc noclegowych na Facebooku.

Michał Wolniak jurorem Euro Effie Awards 2017

Michal_Wolniak

Euro Effie Awards to coroczny konkurs nagradzający najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie, które swoim zasięgiem obejmują całą Europę. W 2016 roku świętował swoje 20-lecie. W tym roku organizator wydarzenia – European Association of Communications Agencies (EACA) – do jury zaprosił Michała Wolniaka, Chief Strategy Officer w VML Poland. Będzie on oceniał kampanie w pierwszym etapie obrad konkursowych.

VML Poland wygrywa przetarg marki Żywiec

zywiec2

Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg reklamowy na digitalową obsługę flagowej marki Żywiec. Po czterech latach wraca ona do portfolio VML Poland (wtedy Pride&Glory Interactive). Agencja odpowiadać będzie za strategiczno-kreatywną obsługę marki w mediach społecznościowych, wybrane aktywacje w Internecie oraz bieżącą komunikację i aktywację tegorocznej edycji Męskiego Grania.

Infinity Media dla SOMFY

infinity

Od marca bieżącego roku niezależny dom mediowy Infinity Media odpowiada za zakup mediów dla SOMFY, lidera automatyki i napędów do bram, rolet, żaluzji, markiz oraz rozwiązań do domów inteligentnych.

OSOM STUDIO na Łódź Jungle Web 2017

OSOM_STUDIO_x_LODZ_JUNGLE_WEB

Łódź Jungle Web to jedna z najbardziej popularnych imprez branżowych odbywających się w Łodzi. W tym roku w dniach 6-7 kwietnia odbędzie się już szósta edycja wydarzenia, a wśród biorących udział w konferencji ekspertów, po raz kolejny znajdą się specjaliści z OSOM STUDIO.

Infinity Media z Gazelą Biznesu

Infinity Media Gazelą Biznesu

Warszawski niezależny dom mediowy Infinity Media otrzymał tytuł Gazeli Biznesu – wyróżnienie przyznawane przez Puls Biznesu dla dynamicznie rozwijających się małych i średnich firm.

Autentyczność w reklamie DOOH

Czy autentyczność i DOOH da się połączyć? W jaki sposób przekazywane za pomocą cyfrowych ekranów OOH treści mogą stanowić interesujący i ciekawy dla odbiorcy przekaz, który ten doceni jako przydatną w danym momencie informację, bo przecież o to głównie chodzi w autentycznej komunikacji z odbiorcą? I w końcu jaka powinna być treść, która przyciągnie uwagę odbiorcy?

1 2 3 19