X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Newsroom

Trendy w reklamie Digital OOH w 2018 roku

Sainsburys

Rok 2017 był dla branży DOOH bardzo owocny. Dzięki dynamicznemu rozwojowi najnowszych technologii w sektorze reklamy digital out-of-home reklamodawcy zyskali większy dostęp do kreatywnych możliwości. Czego zatem możemy się spodziewać w nadchodzącym roku i na co reklamodawcy powinni zwrócić szczególną uwagę chcąc optymalnie wykorzystać potencjał cyfrowej reklamy zewnętrznej?

Marki premium stawiają na Internet

Marcin-Rupiński

Jak wynika z najnowszego raportu KPMG dotyczącego dóbr luksusowych w Polsce, rynek ten stale rośnie w siłę. Szacuje się, że w 2021 roku jego wartość może osiągnąć niemal 31 mld zł, a więc wzrośnie o prawie 50% w stosunku do 2017. Oznacza to również zwiększenie wydatków na reklamę dóbr luksusowych. Jak wygląda życie bogatych Polaków i w co najchętniej inwestują? Na te pytania odpowiada Marcin Rupiński, CEO sieci reklamowej Royal Ad.

Emocje rządzą zakupem – nieruchomości również!

52824322_xxl

Reklamy oddziałujące na emocje są o 23% skuteczniejsze od treści zawierających jedynie argumenty racjonalne. Większość znanych marek, z różnych branż, opiera swoją sprzedaż właśnie na emocjach. Branża nieruchomości w niczym się od nich nie różni. Tutaj też rządzą emocje!

Nowa osoba na pokładzie Catvertisera

Natalia-Klimaszewska

Wraz z początkiem roku do zespołu Catvertisera – polskiej platformy do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku dołączyła Natalia Klimaszewska. Objęła stanowisko Junior Performance Social Media Analyst.

NapoleonCat wyróżniony przez G2 Crowd

Grzegorz-Berezowski

Serwis G2 Crowd, specjalizujący się w ocenie oprogramowania biznesowego, opublikował najnowszy raport dotyczący narzędzi do social media marketingu. W zestawieniu, w dwóch kategoriach, została wyróżniona polska platforma – NapoleonCat.com.

Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?

Mariusz-Maksymiuk

Każdego roku branża zadaje sobie pytanie, jak wpłynąć na efektywność reklam i sprawić, aby generowały więcej zysków i reakcji. Marketing staje się coraz bardziej futurystyczny i zaawansowany technologicznie. Marketerzy idąc z duchem czasu, wykorzystują coraz to nowsze technologie, chcąc dotrzeć do swoich konsumentów. Jakimi śladami warto podążać w 2018? Co najbardziej poruszy branżę? O tym, w artykule Mariusza Maksymiuka – CEO Adexon.

Poznaj swojego klienta! Customer Journey w sprzedaży online

fake-daylight-gobo-praca-notes-73988

Aby działania marketingowe w biznesie online były skuteczne powinny wykraczać poza tak oczywiste cele jak znalezienie się w Top 10 wyników wyszukiwania czy pozyskanie ruchu na stronę. Kluczem do sukcesu w przypadku działalności e-commerce jest koncentracja na użytkowniku i podejście Human to Human (H2H), a jedno z narzędzi, które pozwala lepiej zrozumieć klientów to ścieżka klienta, czyli tzw. customer journey.

Potencjał tagowania – jak go wykorzystać?

Dawid-Medwediuk

Bardzo często tagi są blokowane przed indeksacją lub całkowicie usuwane. Przez to może wydawać się, że tagowanie na stronach WWW jest mniej popularne. Jednak dobrze zaprojektowana architektura informacji, uwzględniająca podstrony tagów, oraz przemyślana strategia rozwoju contentu, mogą przyczynić się do zwiększenia ruchu organicznego w serwisach. Jak zatem dobrze wykorzystać potencjał mechanizmu tagowania?

Co Facebook dał branży marketingowej w 2017 roku?

Zdjęcie_1

W kończącym się roku Facebook wprowadził tyle ciekawych, lepszych i gorszych zmian, że można byłoby napisać o nich książkę. Warto jednak skupić się na kilku trendach, które z pewnością są najbardziej istotne z punktu widzenia marketerów i dają im szeroką perspektywę.

Rynek aukcyjny nowym wyzwaniem dla marketerów

diamond-316610_1280

Według najnowszego raportu, opublikowanego przez artinfo.pl – renomowany serwis poświęcony polskiemu rynkowi sztuki, wartość polskiego rynku aukcyjnego w 2016 roku osiągnęła wartość 167,1 mln złotych. Najwięcej pracy domy aukcyjne miały w IV kwartale ubiegłego roku. W tym właśnie czasie odbyło się 49.5% spośród wszystkich aukcji

Kreatywne warsztaty z firmą Energizer podczas Akademii Duckie Deck

1080x1080_Energizer_Duckie-Deck

Energizer zaprasza całe rodziny do twórczej zabawy i odkrywania możliwości nowoczesnych technologii. Trwa konkurs, na zwycięzców którego czeka weekend pełen inspiracji i udział w specjalnych warsztatach podczas Akademii Duckie Deck. Za działania odpowiadają Duckie Deck i agencja Plej.

Spadek zasięgów na Facebooku – badanie NapoleonCat

NapoleonCat_interakcje_top100

Spadek zasięgów organicznych na Facebooku jest cały czas gorącym tematem w branży marketingowej. W ostatnim czasie platforma testowała rozwiązanie, w którym posty publikowane przez strony zostały przeniesione do nowego feedu. Jak wygląda sytuacja spadających zasięgów w Polsce? O tym w badaniu NapoleonCat.

1 2 3 25