X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

VMLY&R Poland w rankingu agencji reklamowych "D&AD Annual 2020"

Organizatorzy D&AD – jednego z najbardziej prestiżowych konkursów kreatywnych na świecie – opublikowali "D&AD Annual 2020". Coroczny raport prezentuje największe osiągnięcia kreacji reklamowej. W rankingu agencji reklamowych wśród 194 podmiotów na 57 pozycji uplasowała się agencja VMLY&R Poland.

ContentHouse rozszerza współpracę z HarperCollins

ContentHouse kontynuuje i rozszerza współpracę z drugim największym wydawcą książek na świecie – HarperCollins Publishers. Dla polskiego oddziału marki agencja przygotowała serwis contentowy dedykowany rodzicom, nauczycielom oraz pracownikom bibliotek.

Kampania Corega na shortliście Effie Awards Europe 2020

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Europe w kategorii Best of Europe – FMCG znalazła się kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK. To jedyny projekt z Polski nominowany w tej edycji konkursu.

Agata Malinowska i Monika Hoja w Grupie Open Mobi

Do zespołu Social Audience w Grupie Open Mobi dołączyły Agata Malinowska oraz Monika Hoja. Agata Malinowska odpowiada za realizację paidowych kampanii klienckich oraz współpracę z dostawcami social media. Monika Hoja zajmuje się kompleksową obsługą kanałów własnych Grupy.

Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach creative group head koordynują pracę części zespołów kreatywnych VMLY&R.

WINIARY po raz 10 edukuje młodzież o zdrowym odżywianiu

Program WINIARY „Gotuj Się Na Zmiany” to kampania edukacyjna dla dzieci i młodzieży, która ma na celu poprawienie nawyków żywieniowych uczniów szkół podstawowych w wieku 12-15 lat. Organizacją i promocją programu zajmują się: NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.

Dariusz Andrian członkiem rady programowej SAR MBS by Effie

Tradycyjnie pojmowana rola marketera to dziś zdecydowanie za mało, aby realnie wpływać na rozwój biznesu. Dlatego Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR utworzyło MBS by Effie – przestrzeń kształcenia współczesnych marketerów – ludzi ambitnych wiedzących jak przynosić efekty w biznesie i być liderem zmian w organizacji.