X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Sante nowym klientem agencji Insignia, która obsłuży markę Lovege

Insignia przygotowała kampanię dla marki Lovege, należącej do Sante. Jest to nowy klient agencji. Kampania jest prowadzona pod hasłem „Nawiń swój freestyle z Lovege”. Ważną rolę odgrywają w niej działania z obszaru influencer marketingu, zaś osią działań jest konkurs, którego twarzą jest raper i autor tekstów piosenek – Liber (Marcin Piotrowski).

Agencja Rokmates dołączyła do IAB Polska

Agencja influencer marketingu Rokmates dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jednym z jej głównych celów jest promowanie najlepszych standardów współpracy z twórcami internetowymi oraz klientami w branży influencer marketingu.

Kampania z Qczajem po przetargu GLS wygranym przez agencję Insignia 

Agencja Insignia, po wygranym przetargu, przygotowała wizerunkową kampanię „Zrób Dobry Ruch” dla firmy kurierskiej GLS. W roli głównej występuje Qczaj (Daniel Kuczaj – trener i influencer). Kampania związana jest z biegiem Poland Business Run, który odbędzie się 8 września w Krakowie  – marka GLS jest jednym z jego sponsorów.

Kobiety przebijają szklany sufit – start programu Jump to IT

Fundacja Symfonia i Fundacja IT Girls uruchomiły kolejną wspólną inicjatywę, której celem jest wsparcie kobiet w branży IT. Program Jump to IT wystartował z misją przekazywania wiedzy i doświadczenia młodym kobietom, które stoją u progu kariery zawodowej w technologii. Rozpoczęta w sierpniu akcja potrwa do połowy października 2024 roku.

Marka Ravensburger nowym klientem agencji Insignia

Agencja Insignia, po wygranym przetargu, poszerzyła portfolio swoich klientów o markę Ravensburger – jednego z europejskich liderów rynku puzzli, gier i produktów kreatywnych. Współpraca dotyczy obszaru influencer marketingu.