X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

VMLY&R z sześcioma statuetkami Effie Awards 2021

Jury 22. edycji Effie Awards przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie. Wśród 58 nagród znalazło się 27 statuetek brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych. Kampanie zrealizowane przez VMLY&R otrzymały 3 srebrne i 3 brązowe statuetki.

adidas inspiruje świat kobiecego futbolu do pokonywania barier i dostrzegania możliwości

Marka adidas przedstawia kolejną odsłonę kampanii Impossible Is Nothing, wspierając kobiecą piłkę nożną i sprawiając, by pasjonatki futbolu mogły zostać zauważone i docenione. To cel, który marka adidas realizuje na co dzień. Żeby to podkreślić, w czwartek 14 października adidas wraz z piłkarkami i influencerkami przejmą na jeden dzień portal newonce.sport, poświęcając wszystkie treści w stu procentach piłce nożnej kobiet.

Social commerce napędza szybki wzrost biznesu

Social commerce jest naturalnym rozszerzeniem dla codziennego wykorzystania mediów społecznościowych. Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok i inne platformy social media powinny być brane pod uwagę przy tworzonych dziś strategiach ecommerce. VMLY&R Commerce w najnowszym opracowaniu "Driving Rapid Business Growth With Shops" wskazuje, co stoi za szybkim wzrostem zakupów w mediach społecznościowych i wymienia możliwości, jakie social commerce daje markom.

The Drum: VMLY&R z tytułem Network Agency of the Year

Redakcja portalu The Drum uhonorowała VMLY&R tytułem Network Agency of the Year (+1000 pracowników). Nagroda przyznawana jest agencjom wykazującym się innowacyjnym i błyskotliwym myśleniem, które doprowadziło do dynamicznego rozwoju ich biznesu, budując wartość dla pracowników i klientów.

Aż 3 kampanie współrealizowane przez VMLY&R dla IKEA z nominacjami do Złotych Spinaczy

Kampania społeczna na rzecz edukacji klimatycznej "TAK! dla edukacji klimatycznej" współrealizowana przez VMLY&R dla IKEA otrzymała aż dwie nominacje do Złotych Spinaczy. Projekt powalczy o statuetki w kategoriach Advocacy i Public Affairs oraz Kampania społeczna. Z kolei akcja "60 lat IKEA w Polsce. Na dobre i…na lepsze!" nominowana została w kategorii PR korporacyjny.

6 nominacji Effie Awards

Spośród zgłoszeń do 22-ej edycji konkursu Effie Awards jury wyłoniło grono nominowanych. Wśród nich znalazły się projekty zrealizowane przez VMLY&R Poland. Agencja powalczy o 6 statuetek Effie. W konkursie nagradzane są kampanie i rozwiązania marketingowe w oparciu o ich efektywność i wyniki biznesowe.

Natalia Borawska jurorką konkursu „Podcast roku”

Natalia Borawska, associate creative director w VMLY&R Poland, zasiada w jury konkursu „Podcast roku” – inicjatywy upamiętniającej 40-letnią działalność radiową redaktora Janusza Majki. Komisja wybierze najciekawsze prace w oparciu o jakość i kulturę przekazu różnych form dźwiękowych, jak i warsztat dziennikarski prowadzących.