VMLY&R z tytułem "Creative Network of the Year 2020"
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
adidas i SneakerStudio podkreślają temat zrównoważonego rozwoju w ramach kampanii Stan Smith Forever. Launchowi nowych ekologicznych butów adidas Stan Smith towarzyszy kampania przygotowana przez VMLY&R.
Celem kampanii „TAK! dla edukacji klimatycznej” jest zwrócenie uwagi na rolę i potrzebę prowadzenia w szkołach rzetelnej edukacji klimatycznej – opartej na danych naukowych i realizowanej w ramach obowiązujących przedmiotów. Na stronie www.edukacjaklimatyczna.com pojawi się petycja, dzięki której tysiące ludzi w Polsce będzie mogło wyrazić swoje poparcie dla tej inicjatywy.
Cannes Lions ogłosił skład jury najbliższej edycji festiwalu. Do grona jurorów zaproszono Dawida Szczepaniaka. Chief creative officer w VMLY&R Poland będzie oceniał zgłoszenia w kategorii Brand Experience & Activation.
Wśród półfinalistów tegorocznej edycji Papaya Young Directors znaleźli się Joanna Komorowska oraz Bartosz Walat – copywriterzy w VMLY&R Poland. PYD to konkurs skierowany do młodych artystów, dający możliwość prezentacji swoich umiejętności reżyserskich i ułatwiający bezpośrednie wejście do zawodu w branży filmowej.
Charakterystyczny wygląd Cheetos Paws nie tylko ucieszy oko i kubki smakowe konsumentów, ale od teraz podkreśli działania marki skupione na pomocy bezdomnym zwierzakom. W 2021 roku nowa kampania Cheetos Paws pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej, a swoim zasięgiem obejmie TV oraz social media, w tym YouTube. Za strategię, kreację, produkcję video, a także opracowanie toolkitu komunikacyjnego odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Agencja VMLY&R przygotowała najnowszą kampanię adidas Watch Us Move. Ma ona zachęcać kobiety do aktywności fizycznej, a to wszystko w duchu body positivity. Akcji towarzyszy kolekcja Formotion, która zapewnia swobodę ruchu w trakcie treningów. Do kampanii zostały zaproszone Ewa Chodakowska oraz Vanessa Florczak.
Ruszyły przygotowania do Effie Awards 2021. W składzie Komitetu Organizacyjnego konkursu po raz kolejny zasiada Michał Banaszewski, chief business officer w VMLY&R Poland. Cały zespół rozpoczął już intensywne prace nad tegoroczną, 22. edycją projektu.
Każdego roku tysiące dzieci w Polsce doświadcza przemocy i odrzucenia. Niewidoczne dla otoczenia, pozostawione bez wsparcia ze strony dorosłych, dzieci zmagają się ze swoimi problemami w poczuciu osamotnienia i bezsilności. To właśnie z myślą o nich powstała nowa kampania SOS Wiosek Dziecięcych. Akcja ma na celu zachęcanie do przekazania 1% podatku na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia.
Mały Głód, wkracza do świata gamingu. W najnowszej kampanii w charakterystyczny i podstępny dla siebie sposób próbuje wzbudzić ssanie w brzuchach graczy Fortnite relacjonujących swoje potyczki za pośrednictwem Twitch.tv. Na potrzeby projektu agencja VMLY&R stworzyła pierwszy format reklamowy, który – bazując na sztucznej inteligencji – analizuje rozgrywkę i uruchamia reklamę dokładnie w momencie, gdy energia postaci spada.