X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Grupowe podglądanie imprezy Perrier

Grupowe podglądanie imprezy Perrier

reklama


Hasło kampanii brzmi: „The more people who watch, the hotter the party!”, co idealnie oddaje zasady zabawy. Kanał Le Club Perrier zawiera specjalny termometr, na którym – wraz ze wzrostem widzów – podnosi się temperatura i jednocześnie liczba dostępnych dla użytkowników filmów. Każde kolejne odblokowane wideo przedstawia coraz gorętszą odsłonę imprezy klubowej, bo kampania opiera się poniekąd na zasadzie „sex sells”. Liczba odsłon kanału na YouTube rośnie szybko, gdyż użytkownicy mogą udostępniać go znajomym na Facebooku, Twitterze i przez maile, a każde udostępnienie powoduje wyświetlenie się informacji “Well done”.

fot.: youtube.com/perrier

Jak zauważa Lauren Fisher z The Next Web, marka Perrier wykorzystuje przede wszystkim mechanizm zakupów grupowych: użytkownicy kanału udostępniają go nie dlatego, że filmy mogą być interesujące dla ich znajomych, ale dlatego, że chcą zobaczyć kolejne. Do tej pory kanał odwiedzono ponad milion razy i odblokowane zostały trzy z sześciu filmów, więc najlepsze dopiero przed nami.

fot.: youtube.com/perrier

Za kampanię odpowiada agencja Ogilvy Paris.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail