reklama
Temat konferencji nawiązuje do głośnego tekstu “Wpisy sponsorowane”, który ukazał się w miesięczniku “Press”. Artykuł Małgorzaty Wyszyńskiej, przedstawiający blogerów w niekorzystnym świetle, wywołał spore kontrowersje i zapoczątkował długie dyskusje na rozlicznych blogach i portalach społecznościowych.
Podczas czerwcowego spotkania wypowiadać się będą najpopularniejsi polscy blogerzy: Kominek, Maciej Budzich, Jacek Gadzinowski i Artur Kurasiński. Po prelekcjach obędzie się przedpremierowy pokaz fragmentów polskiego filmu „Blogersi”, a następnie debata z udziałem blogerów i dziennikarzy – Andrzeja Skorza (redaktor naczelny magazynu „Press”), Piotra Stasiaka (naczelny serwisu Polityka.pl) i Jerzego Sawki, naczelnego wrocławskiej „Gazety Wyborczej”.
To już piąte spotkanie z cyklu Social Media Day Poland, organizowanego pod patronatem serwisu Mashable.com. Pierwsze odbyło się dokładnie rok wcześniej, 30 czerwca 2010. Inicjatywę przyjęto z takim entuzjazmem, że organizatorzy postanowili kontynuować spotkania pod szyldem Social Media Day: drugie odbyło się już w październiku 2010 i było poświęcone wyborom samorządowym. Z kolei podczas trzeciej edycji wręczano nagrody dla najlepszych blogów firmowych w Polsce, a podczas czwartej analizowano temat obecności organizacji pozarządowych w mediach społecznościowych.
Agenda
Konferencja odbędzie się 30 czerwca 2011, w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Joliot-Curie 15. Wstęp bezpłatny.