reklama
EA to gigant wśród producentów gier komputerowych, wystarczy wspomnieć choćby tytuły z serii EA Sports, jak FIFA, NHL czy NBA Live, albo całą serię Command & Conquer. Jednakże w przypadku gier przeznaczonych dla użytkowników mediów społecznościowych niepodważalnym liderem jest Zynga. Firma mająca siedzibę w Kalifornii stworzyła m.in. FarmVille czy CityVille. W gry pochodzące z tej stajni gra miesięcznie ok. 250 mln użytkowników Facebooka. To niemal 10-krotnie więcej niż w przypadku gier Electronic Arts (31 mln).
„The Sims” to z całą pewnością jeden z największych sukcesów EA. Gra zdobyła wielką popularność od czasu jej wprowadzenia na rynek w 2000 roku, sprzedaż egzemplarzy we wszystkich formatach osiągnęła liczbę ponad 140 milionów kopii. Wprawdzie istniała już możliwość gry online, ale wg przedstawicieli firmy „The Sims Social”, bo tak ma nazywać się facebookowa wersja gry, będzie czymś kompletnie innym, choćby z racji tego, że najbliższe otoczenie stworzonej przez nas postaci stanowić będą nasi znajomi.
Póki co firma nie ogłosiła kiedy nastąpi oficjalne premiera gry, fan page na Facebooku głosi, że stanie się to wkrótce. Dodajmy, że zdążył się już dorobić niemal 140 tys. fanów, co świadczy o tym, że o brak zainteresowania twórcy „The Sims Social” martwić się nie muszą.