reklama
Klient: Siemens AGD
Agencje: Insignia (strategia, kreacja), Imagine PR (social media, redakcja e-magazynu)
Wystylizowany „look”
Nowoczesny design, innowacyjna technologia i niestandardowe rozwiązania mogą kojarzyć się z wielką modą mistrzów. Tym razem też tak jest, ale maestro stylizacji została marka Siemens, której zadaniem była inspiracja oraz wyznaczanie nowych trendów. Odbiorcami akcji stała się grupa ludzi aktywnych i wymagających, poszukująca niestandardowych rozwiązań i wyjątkowych pomysłów.
Osoby z grupy docelowej są wyczulone na punkcie stylu, lubią atrakcyjnie wyglądać i posiadać przedmioty wysokiej jakości. Kampania została skierowana do internautów w wieku od 16 do 35 roku życia, którzy fascynują się modą i stylizacją. Słowem – są potencjalnie zainteresowani produktem, jakim jest wysokiej jakości suszarka do ubrań, pozwalającą odpowiednio zadbać o zawartość ich szaf.
Siemens Fresh Look był projektem mający na celu szeroko zakrojone dotarcie z informacją o zaletach posiadania suszarki do ubrań. Celem agencji było m.in. zbudowanie świadomości kategorii produktu, która w Polsce jest na bardzo niskim poziomie. Kampania musiała uświadomić ludziom, czym tak naprawdę są suszarki do ubrań.
Siemens AGD mecenasem dbania o styl
Zadaniem agencji było zbudowanie grupy zaangażowanych odbiorców produktów marki Siemens, która pełniła funkcję mecenasa mody i inspiratora stylu wśród teraźniejszych i przyszłych potencjalnych nabywców suszarek do ubrań.
Do akcji została zaproszona także osoba, która doskonale zna się na modzie: Karolina Malinowska – uznana polska modelka i stylistka, która została redaktor naczelną e-magazynu Siemens Fresh Look. Głównymi kanałami komunikacyjnymi stały się: serwis internetowy siemensfreshlook.pl, fan page na Facebooku, e-magazyn oraz blogosfera.
Pierwszy w w Polsce społecznościowy magazyn o modzie
Dla podniesienia prestiżu konkursu oraz wypromowania autorek stylizacji powstał pierwszy w Polsce społecznościowy magazyn modowy. W sumie opublikowano 5 numerów – cztery związane z edycjami konkursu, piąty będący podsumowaniem akcji. Jak przekonują przedstawiciele agencji, w pewnym momencie blogerki same zaczęły zgłaszać się i dopytywać o dalsze możliwości współpracy.
W magazynie znalazły się zdjęcia i wywiady z autorami najlepszych stylizacji oraz komentarze do ich stylizacji Karoliny Malinowskiej, która oceniała pomysły internautów swoim fachowym okiem.
Modelki widoczne na zdjęciach, były jednocześnie projektantkami swojego wizerunku, swojego „fresh looku”. E-magazyn współtworzony także przez blogerki, które pisały felietony o aktualnych trendach. W każdym wydaniu umieszczone były również informacje dotyczące suszarek marki Siemens.
Magazyn dostępny był na stronie www.siemensfresflook.pl. Każde z wydań cieszyło się ogromną popularnością – na poziomie 50 000 pobrań.
Pages: 1 2