X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook: Nadchodzi “Wehikuł czasu”

Facebook: Nadchodzi “Wehikuł czasu”

reklama


Mało kto pamięta pewnie, że swego czasu wygląd facebookowego profilu prezentował się tak:

fot.: blog.facebook.com

Tak, dawne to czasy, a w każdym razie my ich nie pamiętamy. Z czasem, rzecz oczywista, wygląd facebookowego profilu ulegał kolejnym przeobrażeniom. Najnowszym ma być tzw. Wehikuł czasu (Timeline), czyli zupełnie nowy profil. Jego wygląd w porównaniu do obecnego to wręcz rewolucja.

Wehikuł czasu ma się składać z 3-ech części:

  • Cover – zdjęcie profilowe, większe jednak kilkanaście razy od dotychczasowego; będzie to pierwsza rzecz jaką zobaczą odwiedzający Twój profil
  • Stories – wszystkie facebookowe nowości związane z Tobą, czyli nowe zdjęcia, nowe znajomości, komentarze, aktualizacje profilu
  • Aplikacje – miejsce dla pochwalenia się muzyką, której aktualnie słuchamy (Spotify), oglądanym filmem (Netflix), przeczytaną książką (Kobo) czy nawet przebiegniętym dystansem (Nike+ GPS)

Póki co do oficjalnego uruchomienia Timeline pozostaje kilka tygodni, ale jest sposób na to by sprawdzić nowy profil w praktyce już teraz.

Pierwszy krok -> wejście na stronę dla deweloperów, kliknięcie „zezwól”, a następnie kliknięcie na górnym pasku zakładki „aplikacje”

fot.: Facebook.com

II krok -> prawy górny róg, kliknięcie w „utwórz aplikację”

fot.: Facebook.com

III krok -> w nowootwartym oknie do wypełniania są 2 pola, można wpisać dosłownie wszystko, byleby nazwa aplikacji (dolne pole) nie była już zajęta

fot.: Facebook.com

IV krok -> lewy górny róg, kliknięcie w „open graph”

fot.: Facebook.com

V krok -> wypełnij poniższe pole zgodnie z poniższymi wskazówkami

fot.: Facebook.com

VI krok ->na dwóch kolejnych stronach należy kliknąć w znajdujący się na samym dole przycisk „Save changes and next”, a na stronie „Timeline aggregations” w „Save and finish”

fot.: Facebook.com

VII krok -> kliknąć w „create new aggregation”

fot.: Facebook.com

Ostatni krok -> “zacznij korzystać” : )

fot.: Facebook.com

Wszystkich chętnych odsyłamy też na facebookowego bloga.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail