X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook wprowadza nowe statystyki

Facebook wprowadza nowe statystyki

reklama

Dotychczasowe statystyki zawierały dwie kategorie: „użytkownicy” i „interakcje”. W ramach tej pierwszej zliczano m.in. liczbę lajków, liczbę aktywnych użytkowników (w skali dnia, miesiąca i ogólnie), ich dane demograficzne, aktywność, a w ramach drugiej wyświetlenia postu, opinie czy komentarze.

Z kolei nowe Statystyki skupione są na czterech pomiarach:

  • Zasięg – liczba unikalnych użytkowników, którzy zobaczyli dany post
  • Użytkownicy aktywnie korzystający – liczba unikalnych użytkowników, którzy kliknęli w dany post
  • O tym się mówi – liczba unikalnych użytkowników, którzy polubili, skomentowali lub udostępnili dany post post, odpowiedzieli na zadane pytanie, bądź też odpowiedzieli na utworzone wydarzenie
  • Zasięg wirusowy – odsetek użytkowników wchodzących w interakcję w stosunku do całkowitej liczby tych, którzy zobaczyli dany post.

Wszystkie te dane znajdują się w tabeli, która zawiera wszystkie posty opublikowane na naszym fan page. Dodajmy, że obejmują one pierwszych 28 dni po publikacji postu.

Nad tabelą z kolei mamy wykres ze zmieniającymi się trendami interakcji i zasięgu naszych postów (dane liczbowe tuż nad wykresem).

fot.: Facebook.com

W panelu administratora po lewej stronie znajdują się z kolei 3 kategorie:

  • Kliknięcia „lubię to”
  • Zasięg
  • Osoby, które o tym mówią.

Po rozwinięciu każdej z nich otrzymujemy dokładniejsze dane, jak np. demografię użytkowników, liczbę odwiedzin, sposób dotarcia informacji.

fot.: Facebook.com

UdostępnijTwitterLinkedin


Polecamy tę konferencję

Akademia Marketingu: (Z)mierz się z content marketingiem

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail