reklama
Dotychczasowe statystyki zawierały dwie kategorie: „użytkownicy” i „interakcje”. W ramach tej pierwszej zliczano m.in. liczbę lajków, liczbę aktywnych użytkowników (w skali dnia, miesiąca i ogólnie), ich dane demograficzne, aktywność, a w ramach drugiej wyświetlenia postu, opinie czy komentarze.
Z kolei nowe Statystyki skupione są na czterech pomiarach:
- Zasięg – liczba unikalnych użytkowników, którzy zobaczyli dany post
- Użytkownicy aktywnie korzystający – liczba unikalnych użytkowników, którzy kliknęli w dany post
- O tym się mówi – liczba unikalnych użytkowników, którzy polubili, skomentowali lub udostępnili dany post post, odpowiedzieli na zadane pytanie, bądź też odpowiedzieli na utworzone wydarzenie
- Zasięg wirusowy – odsetek użytkowników wchodzących w interakcję w stosunku do całkowitej liczby tych, którzy zobaczyli dany post.
Wszystkie te dane znajdują się w tabeli, która zawiera wszystkie posty opublikowane na naszym fan page. Dodajmy, że obejmują one pierwszych 28 dni po publikacji postu.
Nad tabelą z kolei mamy wykres ze zmieniającymi się trendami interakcji i zasięgu naszych postów (dane liczbowe tuż nad wykresem).
W panelu administratora po lewej stronie znajdują się z kolei 3 kategorie:
- Kliknięcia „lubię to”
- Zasięg
- Osoby, które o tym mówią.
Po rozwinięciu każdej z nich otrzymujemy dokładniejsze dane, jak np. demografię użytkowników, liczbę odwiedzin, sposób dotarcia informacji.