reklama
Serwis socialbakers.com opublikował listę 15 najbardziej angażujących fan page’y firm i marek. Najbardziej interaktywną relacją z fanem może się poszczycić profil bijącej rekordy popularności wśród internautów gry Angry Birds. Jest on także bezkonkurencyjnym zwycięzcą rankingu pod względem bieżącej liczby fanów – prawie 14 milionów.
Podobny poziom aktywności użytkowników zanotował Ford Mustang i Porsche. Tuż za podium znalazł się fan page brytyjskiego producenta samochodów luksusowych- Aston Martin.
Engagement Rate, czyli poziom angażowania użytkownika przez daną stronę na Facebooku, był mierzony przy pomocy Socialbakers Engagement Analytics Pro, narzędzia stworzonego do analizy mediów społecznościowych. Uśredniony poziom zaangażowania dla każdej ze stron powstał w wyniku podzielenia liczby odpowiedzi i polubień, zgromadzonych średnio przez jeden post, przez liczbę fanów. Dzięki temu uzyskano wskaźnik interaktywności pojedynczego postu zamieszczonego na każdej ze stron, które wzięły udział w badaniu.