X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

NK.pl chwali się sukcesami w 2012 roku

NK.pl chwali się sukcesami w 2012 roku

Początek 2012 roku dla spółki Nasza Klasa sp. Z o.o., będącej właścicielem portalu NK.pl, wiązał się między innymi w kontynuacją realizacji projektów zapoczątkowanych jeszcze w ubiegłym roku. Do takich zaliczyć należy współpracę z serwisem pkt.pl, której celem jest wsparcie dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Innym godnym uwagi posunięciem była integracja z Onetem.

Bardzo ważnym wydarzeniem dla zespołu NK.pl było nawiązanie współpracy z firmą badawczą TNS OBOP. Połączenie sił z zespołem Research NK zaowocowało stworzeniem marki Connect, specjalizującej się w badaniach online.

Coraz lepiej radzi sobie mobilna wersja serwisu. Z danych dostarczonych przez NK.pl wynika, że z serwisu korzysta już ok. 1,3 mln mobilnych użytkowników miesięcznie. Normalna wersja generuje z kolei 168 mln odsłoń miesięcznie.

Dobrym krokiem było wprowadzenie gier w serwisie. Liczba graczy szacowana jest obecnie na 3,5 miliona. Generują oni 7 milionów uruchomień każdego dnia i realizują kilkanaście tysięcy transakcji.

Spółka podkreśla również, jakby na przekór pojawiającym się od dawna głosom, że zaangażowanie użytkowników serwisu cały czas utrzymuje się na wysokim poziomie. Z danych Megapanelu i statystyk Socialbakers i Hurtowni Danych NK wynika, że spośród użytkowników posiadających aktywne konta, 68% loguje się przynajmniej raz w tygodniu. Lepszy wynik osiąga tylko Google (80%). Internauci ze stażem krótszym niż rok są podobno znacznie aktywniejsi na NK.pl niż na Facebooku.

Źródło: informacja prasowa

  • gość

    brakuje widgeta ‚fajne’ :)

  • malibowa

    Wszystko super, tylko pod względem poziomu możliwości dla marketingu społecznościowego Nk.pl nawet do pięt nie dorasta Facebookowi… wszystko zdecydowanie mniej intuicyjne i bardziej chaotyczne, a po przejrzeniu kilku for grup oficjalnych znanych marek, można odnieść wrażenie, że docierają  z przekazem do gimnazjalistów. Poza tym multum spamu, durnych „łańcuszków”, a aktywność ograniczona do konkursów, które co jak co, ale na ogół trwałej relacji z konsumentem nie budują. A szkoda.


Szkolenia z content marketingu: Content marketing w B2B 27.11.2018 w Warszawie

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail