X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

VEVO wymieni Google na Facebooka?

VEVO wymieni Google na Facebooka?

reklama

Kilka tygodni temu informowaliśmy o rozpoczęciu negocjacji między Facebookiem a VEVO w sprawie podpisania umowy o współpracy handlowej. Miałaby ona wejść w życie po wygaśnięciu kontraktu jaki obecnie VEVO wiąże z Google. Na jego mocy teledyski z bazy VEVO w krajach, w których serwis nie działa są dostępne na YouTube.

Jak do tej pory nic nie wiadomo o żadnych wiążących ustaleniach, ale okazuje się, że VEVO i tak ma sporo do zawdzięczenia Facebookowi. W zeszłym miesiącu serwis uruchomił bowiem nowy system rejestracji, który zintegrowany jest z Facebookiem. Innymi słowy, każdy kto obecnie chce zarajestrować się na VEVO musi być posiadaczem konta na „fejsie”. Dzięki temu, jak przekonują przedstawiciele serwisu, korzystanie z niego jest bardziej spersonalizowane. Efekt zmian? Wzrost liczby rejestracji o 200%!

To jednak nie wszystko. Facebook ujawnił kilka dni temu nazwy kilku marek, które w najlepszym stopniu wykorzystały potencjał tkwiący w aplikacjach typu Open Graph i umieścił wśród nich również VEVO. W okresie od lutego do marca liczba aktywności na facebookowym fan page wzrosła o, bagatela, 600%! Liczba odniesień do VEVO publikowanych na Facebooku wzrosła o 130%, a 60% ruchu jaki generuje Facebook pochodzi właśnie z aplikacji Open Graph. To głównie efekt skierowania ich do użytkowników urządzeń mobilnych.

Czy z tego miejsca wiedzie prosta droga do współpracy? Niewykluczone, zwłaszcza że Google nie jest w stanie zaoferować w chwili obecnej takich możliwości rozpowszechniania pochodzącego od VEVO contentu jak Facebook.


Polecamy tę konferencję

Akademia Marketingu: (Z)mierz się z content marketingiem

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail