reklama
Sierpień to dla GoldenLine rekordowy miesiąc. Portal utrzymał trend wzrostu liczby użytkowników i przekroczył barierę miliona zarejestrowanych profili. Z kolei wedle danych Megapanel PBI/Gemius liczba użytkowników serwisu (nie mylić z liczbą zarejestrowanych kont) oscyluje na przestrzeni ostatnich miesięcy wokół 2 milionów. To oczywiście sprawia, że na polskim rynku serwisów przeznaczonych dla profesjonalistów GoldenLine jest niekwestionowanym liderem.
Przypomnijmy, że platforma powstała w 2005 roku. Spółka będąca właścicielem serwisu zatrudnia ponad 100 pracowników.
– Pomysł stworzenia GoldenLine narodził się jeszcze w czasach studenckich – miałem wtedy zaledwie 21 lat. Kiedy wracałem z uczelni, moją uwagę zwróciło ogłoszenie o pracy umieszczone na plakacie w metrze. Zadałem sobie wtedy pytanie, czy taka droga poszukiwania pracowników jest efektywna. W mojej głowie zrodził się pomysł, w którym widziałem wówczas ogromny potencjał i gwarancję sukcesu. Do współpracy zaprosiłem kilku przyjaciół z akademika – wspomina Mariusz Gralewski, Prezes GoldenLine – Pomysł odwrócenia standardowego modelu rekrutacji, w którym pracownik poszukuje zatrudnienia, przeglądając oferty pracy i wysyłając dokumenty aplikacyjne, był tym, który uznaliśmy za najlepszy. Wraz ze zmianami technologicznymi, zastosowany przez nas odwrócony model rekrutacji stawał się coraz bardziej popularny.
Rozwój serwisu zaowocował stworzeniem szerokiej palety rozwiązań, tak dla osób poszukujących pracy, jak i tych które poszukują pracowników. Aktywni kandydaci mogą przebierać w wyprofilowanych ofertach pracy, z kolei ci „pasywni” mogą przykuć uwagę jednego z 1500 headhunterów posiadających profile w bazie serwisu.
Portal posiada również system ocen, dzięki którym użytkownicy mogą wystawiać noty pracodawcom, zarówno aktualnym, jak i byłym.
Źródło: informacja prasowa