reklama
Od tej pory w ramach jednego produktu Newspoint dostępne będą połączone dane z monitoringu portali i social media, które do tej pory widoczne były w dwóch odrębnych panelach. Nowy panel ma również możliwość podłączenia wyników monitoringu prasy, radia i telewizji, które Newspoint oferuje dzięki sieci swoich partnerstw. Zmiany obejmują nowy wygląd panelu użytkownika, większe możliwości zaawansowanego wyszukiwania i zarządzania informacjami, elastyczne czasowo powiadomienia e-mail, różne typy raportów oraz odpowiadanie na posty z Facebooka i Twittera bezpośrednio przez system. Intencją zmian było uzyskanie najlepszej jakości wyników wyszukiwania oraz maksymalne wsparcie klientów podczas komunikacji w social media.
Jedną z najważniejszych zmian jest wprowadzenie nowych możliwości wyszukiwania zaawansowanego, które pozwalają uzyskać wyniki o największej trafności – nawet jeśli dana fraza jest wieloznaczna. Nowe funkcjonalności to wyszukiwanie kontekstu i po odległości słów w kontekście, a także wyszukiwanie dokładnej frazy.
Nowa wersja Newspoint oferuje również możliwość wygodnego klasyfikowania artykułów oraz postów poprzez opisywanie ich tagami, co pomaga w późniejszym przygotowywaniu zestawień w momencie, gdy konieczne jest szybkie stworzenie raportu. Tagi, oprócz przypisywania artykułów czy postów do określonych kategorii tematycznych, mogą również służyć do oceniania wydźwięku (tag typu „ocena”).
W celu wsparcia klientów w ich komunikacji w mediach społecznościowych Newspoint wprowadził przycisk „Podziel się w social media”, który widnieje pod każdym znalezionym artykułem w panelu, a także możliwość odpowiadania na komentarze i posty z Facebooka i Twittera również z poziomu panelu. Dzięki temu klienci Newspoint nie muszą za każdym razem logować się do konkretnego portalu społecznościowego.
Nowy panel składa się z modułów: Monitoring, Raporty, Powiadomienia, Statystyki i kontakty. Zmiany wizualne objęły nowe logo i nowy, przejrzysty layout panelu.
Źródło: informacja prasowa