X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

NK wprowadza reklamę wideo z opcją targetowania

NK wprowadza reklamę wideo z opcją targetowania

Do tej pory podstawowymi opcjami dla marketerów chcących reklamować się na NK.pl była reklama graficzna (display) oraz akcje specjalne. Dzięki nowemu produktowi lepiej ma zostać wykorzystany marketingowy potencjał gier, bowiem to właśnie przed skorzystaniem z nich będą wyświetlane reklamy wideo. O tym, że gra jest warta świeczki niech przekonają liczby – z gier i aplikacji korzysta miesięcznie ok. 4 mln unikalnych użytkowników portalu, a same gry każdego dnia uruchamiane są ponad 4,5 mln razy.

Reklama wideo dostępna będzie w formatach 15” (CPM: 30 zł RC) i 30” (CPM: 40 zł RC). Co więcej, będzie można ją targetować demograficznie, według takich kryteriów jak: wiek, płeć, miejsce zamieszkania czy wykształcenie.

Pierwsze kampanie z wykorzystaniem nowego formatu reklamowego zostały przeprowadzone w czerwcu, m.in. przez takie marki jak T-Mobile, ING i FoxLife. Średni poziom skuteczności reklam, mierzony współczynnikiem klikalności (CTR), wyniósł 9,11%.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail