reklama
Dane dotyczące rozpowszechniania przez użytkowników Facebooka treści publikowanych na markowych fan page’ach zebrała firma Track Social. Dane obejmują październik i listopad. Okazuje się, że najwyższą średnią liczbę udostępnień generował w tym okresie Disney. Wynosiła ona 12 713 udostępnień dziennie. Przewaga kinematograficznego giganta nad resztą stawki była wyraźna – treści drugiego w rankingu Huffington Post generowały niespełna 8 tysięcy udostępnień. Poniżej prezentujemy zestawienie przygotowane przez Track Social Blog.
1. Disney – 12 713 udostępnień dziennie
2. The Huffington Post – 7 996
3. National Geographic – 7 151
4. Cheezburger – 6 409
5. Fox News – 5 870
6. Red Bull – 4 905
7. ABC News – 4 864
8. Grandparents.com – 3 432
9. NPR – 3 425
10. BMW – 3 288
Jak widać większość prezentowanych fanpejdży ma ponad milion fanów, a w przypadku Disney’a czy Red Bulla ta liczba znacznie przekracza 30 milionów. Z drugiej strony, w czołówce znalazł się fan page strony Grandparents.com, który ma tylko 55 tys. lubiących, co dowodzi, że nawet niewielkie fanpejdże mogą generować wysokie zaangażowanie i to mierzone liczbami bezwzględnymi.