X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebookowicze najchętniej rozpowszechniają treści Disney’a

Facebookowicze najchętniej rozpowszechniają treści Disney’aInternauci kochają Myszkę Miki / fot. JD Hancock/CC/Flickr.com

reklama


Dane dotyczące rozpowszechniania przez użytkowników Facebooka treści publikowanych na markowych fan page’ach zebrała firma Track Social. Dane obejmują październik i listopad. Okazuje się, że najwyższą średnią liczbę udostępnień generował w tym okresie Disney. Wynosiła ona 12 713 udostępnień dziennie. Przewaga kinematograficznego giganta nad resztą stawki była wyraźna – treści drugiego w rankingu Huffington Post generowały niespełna 8 tysięcy udostępnień. Poniżej prezentujemy zestawienie przygotowane przez Track Social Blog.

1. Disney – 12 713 udostępnień dziennie

fot. Facebook.com/Disney

2. The Huffington Post – 7 996

fot. Facebook.com/HuffingtonPost

3. National Geographic – 7 151

fot. Facebook.com/natgeo

4. Cheezburger – 6 409

fot. Facebook.com/Cheezburger

5. Fox News – 5 870

fot. Facebook.com/FoxNews

6. Red Bull – 4 905

fot. Facebook.com/redbull

7. ABC News – 4 864

fot. Facebook.com/abcnews

8. Grandparents.com – 3 432

fot. Facebook.com/Grandparentscom

9. NPR – 3 425

fot. Facebook.com/NPR

10. BMW – 3 288

fot. Facebook.com/BMW

Jak widać większość prezentowanych fanpejdży ma ponad milion fanów, a w przypadku Disney’a czy Red Bulla ta liczba znacznie przekracza 30 milionów. Z drugiej strony, w czołówce znalazł się fan page strony Grandparents.com, który ma tylko 55 tys. lubiących, co dowodzi, że nawet niewielkie fanpejdże mogą generować wysokie zaangażowanie i to mierzone liczbami bezwzględnymi.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail