X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Ecommerce Trends 2013 – dawka inspiracji dla właścicieli sklepów

Ecommerce Trends 2013 – dawka inspiracji dla właścicieli sklepów

reklama


Merlin, Allegro, Praktiker, Megastore, Pizza Portal, Fly.pl, Conrad Electronic, Nokaut, dostawcy rozwiązań i usług dedykowanych właścicielom sklepów m.in. Adobe, Google, Przelewy24, Trusted Shops, Unity Group, Divante – z takimi firmami spotkają się uczestnicy tego wydarzenia.

Podczas konferencji nie zabraknie tematów ważnych dla polskiej branży ecommerce -przedstawiciele Komitetu Założycielskiego e-Izby będą dyskutowali o wyzwaniach i barierach rozwoju handlu elektronicznego w Polsce w specjalnym panelu prowadzonym przez Grzegorza Wójcika prezesa Fundacji Rozwoju Gospodarki Elektronicznej.

Podczas konferencji zostaną przedstawione najnowsze analizy dotyczące wartości polskiego rynku ecommerce, które przedstawi Marcin Jędrzejewski z The Boston Consulting Group (Gość e-Izby) oraz preferencji zakupowych Polaków, najpopularniejszych kategorii produktów i sklepów- dane pochodzące z Raportu Gemius dla e-Commerce Polska zaprezentuje Wojciech Żbikowski z Gemius Polska. Jak sklepy mogą wykorzystać najnowszy produkt Google -Google Shooping do skuteczniejszych i efektywniejszych działań, co na rynku zmieni wprowadzenie tego produktu przez Google? – to niektóre z zagadnień , które poruszy w prezentacji Rizwan Syed z Adobe.

Pierwszy dzień konferencji to również wystąpienia poświęcone nowatorskim modelom biznesowym oraz sprawdzonym i skutecznym strategiom w branży ecommerce. W tym bloku wystąpi Bartłomiej Gola SpeedUp Venture Capital Group, Krzysztof Murzyn Grupa Unity wraz z Tomaszem Podsiadły Megastore. O światowym miliardowym biznesie e-commerce‘owy zbudowanym na lokalnych mikro biznesach opowie Lech Kaniuk PizzaPortal.pl, Delivery Hero.

– Ecommerce Trends 2013 to konferencja, której program odpowiada na konkretne potrzeby właścicieli sklepów. Po wielu rozmowach z właścicielami sklepów uznaliśmy, że warto w trochę inny niż zwykle sposób przedstawić niektóre tematy. Dlatego, też w programie konferencji znalazło się wiele wystąpień, przedstawiających najlepsze praktyki w formie zbioru porad z zakresu konwersji , emailingu, generowania leadów, kampanii i narzędzi Google, usability, analityki czy outsourcingu – mówi Dariusz Sokołowski, co founder NoNoobs.pl.

W drugim dniu konferencji (28 lutego) Ecommerce Trends 2013 swoją inaugurację będzie miała Szkoła e-Commerce Polska, projekt edukacyjny powstającej e-Izby – Izby Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska. Uczestnicy warsztatów 28 lutego dowiedzą się m.in. jak skutecznie generować ruch w sklepie internetowym, jak zachęcić użytkownika do zakupu a klienta do ponownego skorzystania z usług e-sklepu.

Program konferencji:
www.ecommercetrends.pl/program

Rejestracja uczestników:
www.ecommercetrends.pl/rejestracja-na-konferencje

Warsztaty Szkoły e-Commerce Polska 28.02. w trakcie konferencji Ecommerce Trends 2013:
www.ecommercetrends.pl/warsztaty

Patronat nad konferencją sprawuje Social Press.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail