reklama
Krakowska Mobile Trends to konferencja poświęcona najnowszym trendom w marketingu mobilnym. Ostatnia edycja zgromadziła ponad 550 osób, z kraju i ze świata.
– Podczas MTC pojawiło się wiele głosów, że brak jest wydarzenia, które ukazałoby możliwości jakie niesie ze sobą marketing mobilny, również dla osób, które nie miały dotychczas z tą dziedziną zbyt dużego kontaktu – mówi organizator konferencji, Robert Rachwał, właściciel ClickMaster Polska. – Postanowiliśmy stworzyć konferencję przeznaczoną dla marketingowców i wszelkich osób zajmujących się promocją, które pragną poznać podstawy najnowszych rozwiązań w marketingu mobilnym.
Mobile Trend for Marketers odbędzie się 23 i 24 maja 2013 r. w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie.
Organizatorzy zapowiadają około dwudziestu 30 minutowych wystąpień przez dwa dni konferencji. Wszystkie prelekcje wygłoszone zostaną przez ekspertów i wieloletnich praktyków mobile marketingu. Prezentowana tematyka zostanie omówiona od podstaw, ze szczególnym naciskiem na praktyczne możliwości jej wykorzystania. Zagadnienia jakie poruszone będą podczas prelekcji to między innymi: strony i aplikacje mobilne, kody QR, NFC, rozszerzona rzeczywistość, Social Media w mobile, m-commerce, geolokalizacja, oraz konkretne wykorzystania marketingu mobilnego w branżach: turystycznej, hotelarskiej, restauratorskiej, rozrywkowej i wielu innych.
Pod koniec pierwszego dnia konferencji organizatorzy przewidzieli również czas na rozrywkę – planowana jest impreza integracyjno-networkingowa dla widzów oraz prelegentów konferencji.
Informacje na temat konferencji oraz udziału w wydarzeniu dostępne są na stronie www.mobiletrends.pl.
Patronem medialnym Mobile Trends for Marketers jest Social Press.