reklama
Od czerwca użytkownicy Instagrama mogą publikować filmy. To duży krok w rozwoju tego serwisu. Kolejnym jest możliwość umieszczania zdjęć i filmów na blogach lub w artykułach.
Przeglądając zdjęcia lub filmy na Instagramie, po prawej stronie okna znajdziemy przycisk, który wygeneruje nam kod gotowy do umieszczenia. Udostępniając zdjęcie lub film na stronie internetowej, wyświetli się ono razem z loginem autora i logiem Instagram. Osoby, które natkną się na tak umieszczone zdjęcie, klikając na logo zobaczą je na Instagramie. Dzięki temu będą mogły się zapoznać z innymi pracami autora, które zamieścił w tym serwisie.
Jednak możliwość dodawania plików wideo posiada pewne wady, w przeciwieństwie do podobnej opcji wprowadzonej przez konkurencyjny portal Vine. Vine udostępnił tą opcję już w marcu. Użytkownicy Instagrama, których konto jest oznaczone jako prywatne, nie będą mieli możliwości korzystania z tej opcji – nie będzie dla nich widoczna.
Rozwój serwisu nabrał tempa. Do tej pory można było tylko przerabiać i dodawać zdjęcia. Nowe opcje są atrakcyjne dla użytkowników, chociaż wymagają wciąż dopracowania. Mimo to Instagram jest bardzo popularnym serwisem i nowe opcje na pewno przyciągną jeszcze więcej osób.