X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Ruch mobilny z nowymi wskaźnikami

Ruch mobilny z nowymi wskaźnikami

reklama


Od kwietnia 2013 w wynikach badania Megapanel PBI/Gemius obecne są dane o ruchu w sieci podzielono na pochodzące z urządzeń mobilnych oraz niemobilnych. Aktywności na telefonach umożliwiających łączenie się z siecią oraz tabletach – jako urządzeniach przenośnych – prezentowane są w ramach następujących wskaźników: odsłony krajowe mobilne, odsłony krajowe mobilne (%) – jako odsetek wszystkich odsłon na danym serwisie, czas krajowy mobilny i cookies krajowe mobilne. Dane pochodzą tylko z witryn objętych audytem site-centric.

– Wprowadzenie nowych wskaźników dla mobile to ważny element rozwoju badania i kolejny krok w kierunku pomiaru mobile. Jesteśmy przekonani, że informacje na temat różnic w sposobie korzystania z internetu między użytkownikami łączącymi się z siecią za pomocą urządzeń przenośnych a tymi korzystającymi z komputerów stacjonarnych pozwoli na dokładniejsze planowanie i realizację działań w przestrzeni wirtualnej – mówi Małgorzata Wołejko, dyrektor ds. badań w Gemiusie.

Jak pokazują dane z badania Megapanel PBI/Gemius za kwiecień 2013 roku, coraz częściej łączymy się z siecią za pomocą urządzeń mobilnych. Niemal 6% odsłon krajowych na witrynach audytowanych wykonywana jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail