reklama
11-13 września po raz kolejny w jednym miejscu spotkają się psychologowie, znawcy socjologii i nauk politycznych, przedstawicieli agencji interaktywnych, reklamowych, właściciele i zarządzający największymi serwisami, twórcy aplikacji, startupy, inwestorzy i marketerzy. Wraz z pomysłodawcą konferencji, Mateuszem Tułeckim, nad merytoryką czuwać będzie organizator – Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz współorganizator konferencji – Grupa Unity.
Wśród zagranicznych gości pojawi się m.in. Cameran Ashraf, irański aktywista, współzałożyciel Expression Technologies oraz AccessNow – organizacji popularyzujących ideę wolności w Internecie. O tym jak dostosować swój biznes do wymagań rynku, opowie z kolei Olivier Kempkens, twórca Adapt or Die, który pracował dla takich marek jak SAP czy FP. Wielbicieli podróży i dwóch kółek z pewnością ucieszy wystąpienie Frederica Mazelli. Właściciel BlaBlaCar, portalu społecznościowego dla autostopowiczów i kierowców zdradzi, jak stworzył serwis, z którego co miesiąc korzysta ponad 550 000 osób w całej Europie. Kraj nad Wisłą reprezentować będzie m.in. Paweł Tkaczyk, Bartłomiej Gola, Ireneusz Dworzyński, Paweł Sala i Roman Łoziński.
Rejestrację i aktualne informacje o wydarzeniu znajdziecie na www.internetbeta.pl.
Patronem medialnym wydarzenia jest Social Press.