reklama
Podczas tegorocznej edycji organizatorzy zapewnili ciekawe i wartościowe wykłady, które zaprezentują wybitni prelegenci. Wśród nich znajdują się takie nazwiska jak: Paweł Tkaczyk, Maciej Lewiński, dr Jan Zając , Tomasz Karwatka, Alex McCall i wielu innych. Głównym nurtem tematycznym edycji jest skuteczne planowanie marketingowe na 2014 rok, zaś prezentacje będą dotyczyły m.in. analityki internetowej, mediów społecznościowych, e-commerce, e-mail marketingu czy marketingu efektywnościowego.
W trakcie wykładów, prelegenci będą odnosić się do rzeczywistych problemów powstających w czasie realizowania celów online marketingu, biorący udział w Kongresie będą zaś w 100% zaangażowani w wykłady w trakcie panelów dyskusyjnych i warsztatowych. Wykładowcy będą dostępni dla uczestników podczas indywidualnych konsultacji w trakcie Kongresu, jak również po jego zakończeniu.
Prócz atrakcyjnych wykładów, uczestnicy będą mieli możliwość zaznajomienia się z nowym produktem Google, Google Glass!, zapoznać się z raportem przeprowadzonym przez SoTrender dotyczącego promocji na Facebooku oraz okazję do analizy wraz z prelegentami, serwisów internetowych własnych firm.
Patronem medialnym wydarzenia jest SOCIALPRESS.
Więcej informacji w serwisie kongres-online.pl.