X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Pieniądze online w teorii i praktyce – I konferencja „Finanse w Internecie”

Pieniądze online w teorii i praktyce – I konferencja „Finanse w Internecie”Wydatki na internet ciągle rosną / fot. kipcurry/sxc.hu

reklama


Jednodniowa konferencja, której inicjatorem jest Sfera Finansów SA to największe wydarzenie odnośnie e-marketingu dla branży finansowej na Dolnym Śląsku. Spotkanie organizowane jest z myślą o osobach stojących na czele banków, SKOK-ów, firm pożyczkowych i innych instytucji finansowych, a także managerach, doradcach finansowych, specjalistach oraz przedstawicielach firm ubezpieczeniowych. Poruszanie się w tematyce sprzedaży i budowania relacji z nowoczesnym klientem w przypadku promowania produktów finansowych online to też doskonałe uzupełnienie wiedzy i szansa nabycia praktycznych umiejętności dla wydawców serwisów internetowych czy PR-owców. Także dziennikarze zajmujący się finansami będą mieli okazję posłuchać, jak takie procesy wyglądają od kuchni.

fot. mat. prasowy

fot. mat. prasowy

Konferencja „Finanse w Internecie – jak złowić więcej w sieci” będzie podzielona na 9 części, w czasie których poruszane będą różnorodne kwestie związane z zarządzaniem sprzedażą online – od public relations przez marketing, serwis, aż po m-bankowość, kantory i pożyczki internetowe.

– Podczas konferencji prelegenci zadbają o dostarczenie bardzo ciekawych informacji na temat możliwości jakie daje nam Internet pod względem sprzedaży produktów finansowych. Budowanie relacji, wyławianie potrzeb czy przygotowanie komunikacji to niezbędne elementy funkcjonowania sprzedaży w sieci. Jak zrobić to dobrze? Można korzystać z doświadczenia osób znających ten rynek od podszewki – mówi Rafał Tomkowicz, redaktor prowadzący Banking Magazine.

W pierwszej części konferencji zostanie podjęta tematyka efektywnej komunikacji z użytkownikiem za pomocą treści na przykładzie PR-u (Andrzej Czech z Sfera Group), content marketingu (Anna Parchanowicz z Artivia.pl) i SEO (Bartosz Olejniczak z SEOWAY). W drugim bloku prelegenci skupią się na bankowości i sprzedaży internetowej. Damian Ziąber z Sygma Banku omówi wyzwania, bolączki i trendy w zakresie m-bankingu, a Karol Wnukiewicz z Brand24 opowie m.in. o tym, jak monitorować i analizować obecność marki w sieci czy mierzyć efekty kampanii reklamowych. W trzecim panelu podjęta zostanie tematyka generowania zysków ze sprzedaży online poprzez działania marketingowe (Justyna Spytek z TradeTracker), a Łukasz Kuleta przeanalizuje model biznesowy na przykładzie firmy pożyczkowej Ekspres Kasa. Ostatnie wystąpienie Rafała Tomkowicza (Banking Magazine) będzie dotyczyć pożyczek i kantorów w sieci pod kątem ich wpływu na instytucje bankowe prowadzące działalność internetową.

Harmonogram konferencji „Finanse w Internecie – jak złowić więcej w sieci”

9:30 – 10:00 rejestracja gości
10:00 – 10:15 przywitanie gości
10:15 – 10:45 „Public Relations, siła relacji w sieci” – Andrzej Czech, Owner [Sfera Group]
10:45 – 11:15 „Content Marketing” – Ania Parchanowicz, [Artivia.pl]
11:15 – 11:45 „Search Engine Optimization” – Bartosz Olejniczak, Co Founder [SEOWAY]
11:45 – 12:15 przerwa kawowa
12:15 – 12:45 „Jak wyłowić nowoczesnego klienta internetową wędką?” – Karol Wnukiewicz, Co Founder [Brand24]
12:45 – 13:15 „Internetowy system rozstrzygania sporów (ODR) – nowe narzędzie do budowania zaufania czy źródło nowych kosztów?” – Marcin Czugan, Radca Prawny [KPF]
13:15 – 13:45 „Przychodzi klient do banku w…internecie. Komunikacja dwustronna – wyzwania, bolączki, trendy” – Damian Ziąber [Sygma Bank]
13:45 – 14:30 Lunch
14:30 – 15:00 „Afiliacja w media planie – efektywny kanał sprzedaży. Czy to możliwe? ” – Justyna Spytek, Prezes Zarządu [TradeTracker]
15:00 – 15:30 „Ekspres Kasa – case study” – Łukasz Kuleta Marketing Manager [Ferratum Bank], Tomasz Kozarzeski Członek Zarządu [Sales&More]
15:30 – 16:00 „Pożyczki online oraz kantory online największym zagrożeniem dla instytucji bankowych w sieci” – Rafał Tomkowicz [Banking Magazine]
16:00 – 16:15 podsumowanie i zakończenie

Więcej informacji.

Patronem konferencji jest SOCIALPRESS.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail